امروز : دوشنبه, ۳ شهریور , ۱۴۰۴
- پرونده الهه محمدی و نیلوفر حامدی امنیتی است؛ مربوط به اغتشاشات نبود
- ۹ معدن ناایمن در مازندران به دادگاه معرفی شدند
- حمله رژیم صهیونیستی به یک خودروی دیگر در جنوب لبنان
- فعالیت چهره های برجسته علمی و فرهنگی در موکب شهید سلیمانی
- معرفی پرپلکسیتی: رقیب جدید گوگل
- توفان شدید در مرکز لتونی ویرانی به بار آورد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- فعالیت سامانه بارشی فراگیر و کاهش دما در کشور – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- انتقاد امام جمعه شیراز از فعالیت جزیره ای دستگاه های فرهنگی
- آلودگی مدارس این شهر را تعطیل کرد
تیر خودرو در ۱۴۰۴ به هدف نمیخورد
طبق برخی اهداف در نظر گرفته شده در سند موردنظر، خودروسازی ایران در سال ۱۴۰۴ باید در جایگاه نخست منطقه، پنجم آسیا و یازدهم جهان قرار گیرد. در کنار اینها، تولید خودرو باید به سه میلیون دستگاه، صادرات خودرو به یک میلیون دستگاه و صادرات قطعه نیز به شش میلیارد دلار برسد. حال و روز […]

طبق برخی اهداف در نظر گرفته شده در سند موردنظر، خودروسازی ایران در سال ۱۴۰۴ باید در جایگاه نخست منطقه، پنجم آسیا و یازدهم جهان قرار گیرد. در کنار اینها، تولید خودرو باید به سه میلیون دستگاه، صادرات خودرو به یک میلیون دستگاه و صادرات قطعه نیز به شش میلیارد دلار برسد.
حال و روز فعلی خودروسازی کشور نشان می دهد به احتمال فراوان هیچ کدام از اهداف این سند در سال آینده محقق نخواهد شد.
درباره چرایی دور شدن خودروسازی ایران از اهداف سند چشم انداز ۱۴۰۴، با حسن کریمی سنجری، کارشناس خودرو و از مدیران سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت و گو کرده ایم.
به اعتقاد کریمی، ضعف در برنامهریزی و بی توجهی به ریسک ها موانع، علل اصلی دور شدن خودروسازی از اهداف ۱۴۰۴ است.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.