افزونه جلالی را نصب کنید.
- مهمترین توصیه های بهداشتی در توزیع نذری
- کمبودهای دارویی به ۴۱۳ قلم کاهش یافت
- قرارداد بیمهها با داروخانهها اصلاح شد
- تغییرات سبک زندگی خطر بیماریهای مزمن را کاهش میدهد
- کاهش خطر مرگ و لختگی خون در بیماران خودایمنی با مصرف داروهای GLP-۱
- وزارت بهداشت هشدار داد؛ خطر فاسد شدن غذاهای نذری در گرمای هوا
- تشریح وضعیت تولید داروهای ایرانی
- تشریح روند تفویض اختیارات در حوزه محصولات طبیعی
- آغاز به کار اداره دارو در هیئت امنای صرفهجویی ارزی در معالجه بیماران
تهیهکننده برنامه توهینکننده به تاریخ ایران، سکوت خود را شکست
در پی انتقادهای اخیر از «بازمانده»، سازنده این برنامه با انتشار ویدئویی در فضای مجازی اشتباه خود را پذیرفت و از مردم ایران عذرخواهی کرد.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در پی انتقادهای اخیر از «بازمانده»، سازنده این برنامه با انتشار ویدئویی در فضای مجازی اشتباه خود را پذیرفت و از مردم ایران عذرخواهی کرد.
سعید طالبی ـ تهیهکننده و کارگردان برنامه «بازمانده» ـ در بخشی از ویدیویی که در فضای مجازی منتشر کرده، توضیح داده است که در ساخت این برنامه دو خط مشی مهم و جدی را دنبال کرده است، یکی استفاده از نمادها و اسطورههای تاریخی غنی ایران در جای جای برنامه و دیگری هم حضور بانوان قهرمان در کنار آقایان در رقابتها.
او در عین حال با پذیرش سهلانگاری رخ داده در برنامه بازمانده مطرح کرد که هیچگاه فکر نمیکرد این سهلانگاری منجر به این فاصله بین او و مخاطبان شود.
بیشتر بخوانید:
تکرار بیحرمتی به نمادهای تاریخ ایران باستان/ حمله به «درفش کاویانی» در یک برنامه نمایش خانگی
این کارگردان ضمن عذرخواهی از مردم سراسر ایران اذعان کرد که در صحنه رخ داده اشتباه کرده است و مسئولیت این اتفاق ناگوار را برعهده میگیرد و عوامل و هنرمندان هیچ گناهی در این ماجرا نداشتند جز عشق به این سرزمین و عشق به این خاک.
طالبی همچنین در بخشی از این ویدئو بیان کرده است: در ادامه ماجرا تمام تلاشم را خواهم کرد موجب رنجش خاطر مردم ایران نشوم. این فرزند کوچک خطاکار خودتان را ببخشید.
به گزارش ایسنا، صبح روز هشتم آذر ماه ویدیویی از قسمت سوم رئالیتیشوی «بازمانده» منتشر شد که در آن، شرکتکنندهها برای انجام یک مرحله از مسابقه، نمادهای کهن ایرانی همچون شیردال و درفش کاویانی را که به شکل سیبل طراحی شدهاند، هدف قرار داده و به سمت آنها سنگ پرتاب میکنند تا پازلی را خُرد کنند.
انتشار این بخش از برنامه که با اجرای مشترک دو بازیگر کشورمان همراه بود، به سرعت با واکنشهایی در فضای مجازی و برخی محافل فرهنگی مواجه شد و منتقدان، این اقدام را «ضد ایران و هویت کهن ایرانی» توصیف و خصوصا از سیامک انصاری و مهران غفوریان به دلیل اجرای این برنامه انتقاد کردند.
پس از انتشار ویدیویی بحثبرانگیز از این رئالیتیشوی نمایش خانگی و پاسخ سازندگان به انتقادها، ساترا اعلام کرد این برنامه بدون اخذ مجوز منتشر شده است و در ادامه هم سکوی پخشکننده برنامه «بازمانده» توقیف شد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.