» قضائی » تقدیر از دادستان مرکز استان گلستان به عنوان دادستان محیط زیستی
قضائی

تقدیر از دادستان مرکز استان گلستان به عنوان دادستان محیط زیستی

بهمن 12, 1402 0

نشست ویدئوکنفرانسی رئیس سازمان‌ محیط زیست کشور و دادستان کل کشور برگزار شد و از محمود اسپانلو دادستان مرکز استان گلستان به عنوان دادستان محیط زیستی قدردانی شد.

خبرگزاری میزان- در نشست ویدئوکنفرانسی رئیس سازمان‌ محیط زیست کشور و دادستان کل کشور که همزمان در سراسر کشور برگزار شد، از محمود اسپانلو دادستان مرکز استان گلستان به عنوان دادستان محیط زیستی قدردانی شد.

در این مراسم، از سه دادستان که اقدامات شاخص برای حمایت و حفاظت از محیط زیست انجام دادند به عنوان دادستان محیط زیستی معرفی و قدردانی شد..

پیگیری تخصصی حقابه تالاب‌های بین المللی آلاگل، آجی گل و آلماگل، پیگیری طرح احیای تالاب بین المللی گمیشان، پیگیری صدور اسناد مالکیت پارک ملی گلستان و تالاب‌های استان و پیگیری موثر پیرامون جاده میانگذر پارک ملی گلستان و اجرای تعهدات معوق وزارت راه و شهرسازی از جمله اقدامات شاخصی است که در حوزه محیط زیست با پیگیری و تلاش دادسرای استان در حوزه محیط زیست انجام شده است.

صدور دستورات قضایی مناسب در برخورد با واحد‌های صنعتی آلاینده و برخورد با واحد‌های غیرمجاز و آلاینده از دیگر تلاش‌های دادستانی گلستان در حمایت و حفاظت محیط زیست است.

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×