» قضائی » تقاطع غیرهمسطح در محور مواصلاتی بم جیرفت پس از ۱۸ سال و با ورود دستگاه قضایی به مرحله بهره‌برداری رسید
قضائی

تقاطع غیرهمسطح در محور مواصلاتی بم جیرفت پس از ۱۸ سال و با ورود دستگاه قضایی به مرحله بهره‌برداری رسید

خرداد 27, 1403 0

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با ورود دستگاه قضایی استان کرمان، پروژه تقاطع غیرهمسطح در محور مواصلاتی و ترانزیتی بم- جیرفت که قریب به ۱۸ سال ساخت آن بطول انجامیده بود به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی اظهار کرد:دادگستری استان کرمان از باب حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و باتوجه به اینکه محور مواصلاتی و ترانزیتی بم- جیرفت یکی از حادثه خیز‌ترین نقاط جاده‌ای استان بود از چندسال قبل به موضوع ورود کرد.

وی افزود: در این رابطه طی چند سال اخیر به ویژه در یکسال گذشته چندین مسئول استانی و کشوری به دستگاه قضایی احضار و ترک فعل چند مسئول بدلیل قصور و کوتاهی در تکمیل این پروژه اعلام شده بود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: نهایتا با حمایت‌های استاندار محترم و مدیران کل ادارات مربوطه تکمیل این پروژه در دستور کار فوری مسئولان اجرایی قرار گرفت و پروژه به سرانجام رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی تاکید کرد:خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی در استان کرمان میان مسئولان عالی سه قوه در استان وجود دارد و هرکجا دستگاه قضایی احساس کند حقوق عامه تضییع شده است ورود خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اتمام این پروژه موجب حذف یکی از نقاط حادثه‌خیز استان کرمان می‌شود، گفت: پروژه ساخت این پل از ۱۸ سال پیش شروع شده بود و با پیگیری‌های مسئولان قضایی شهرستان بم و تلاش‌های اداره راه و شهرسازی در دوسال اخیر بالاخره این پل به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با توجه با اینکه این پل و تقاطع غیرهم سطح در منطقه گردشگری بخش دهبکری از مناطق زیبای هدف گردشگری و در مسیر ترانزیتی شمال و شرق کشور به جنوب کشور قرار داشت لازم بود تا هر چه سریعتر این پروژه به اتمام برسد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: احداث این پروژه و بهسازی و ایمن سازی این جاده پرتردد در کاهش حجم ترافیک و تصادف موثر است.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×