» حوادث » ترافیک پرحجم در محور مشهد – تهران/ ترددها ۴ درصد رشد داشت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

ترافیک پرحجم در محور مشهد – تهران/ ترددها ۴ درصد رشد داشت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

فروردین 16, 1403 0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی بزرگی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی سمنان ضمن بیان اینکه شاهد ترافیک پرحجم و روان به سمت تهران هستیم، ابراز داشت: این ترافیک از استان‌های شمالی به سمت استان سمنان نیز به وضوح مشاهده می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی از رانندگان درخواست داریم از شتاب پرهیز کنند، افزود: رانندگان بهتر که صبوری به خرج دهند و پایان تعطیلات را با تصادف ناشی از عجله تلخ نکنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان ضمن بیان اینکه در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی رانندگان باید از ادامه مسیر صرف نظر کنند، ابراز داشت: پرهیز از رانندگی هنگام خستگی و خواب آلودگی از مواردی که خاطره نوروز ۱۴۰۳ را برای همراهان شیرین می‌کند.

بزرگی ضمن بیان اینکه در نوروز سال جاری با افزایش چهار درصد تردد و کاهش شش درصدی تصادفات مواجه بودیم، تصریح کرد: رانندگان را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دعوت می‌کنیم تا خبر تلخ برخورد دو خودرو در محور جندق معلمان و جان باختن ۹ نفر برای هیچ هم وطنی در هیچ کجا تکرار نشود.

وی ضمن بیان اینکه با رانندگان متخلف در محورهای مواصلاتی برخورد جدی خواهد شد، افزود: طی ایام نوروز ۴۰۰ خودرو متخلف در استان سمنان توقیف شدند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×