» قضائی » بیش از هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمان در سالگرد رحلت امام (ره) سنددار شد
قضائی

بیش از هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمان در سالگرد رحلت امام (ره) سنددار شد

خرداد 21, 1403 0

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: در تداوم پویش نذر خدمت مجموعه ثبت اسناد و املاک استان، برای یک هزار و ۵ هکتار از اراضی کشاورزی توسط کارکنان واحدهای ثبتی استان در روزهای تعطیل ۱۴ و ۱۵ خرداد سند صادر شد.

خبرگزاری میزان– سیدمهدی هاشمی اظهار کرد: کارکنان ادارات ثبت اسناد و املاک استان کرمان در سالگرد رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب و نیز قیام ۱۵ خرداد طلیعه نهضت مردم مسلمان ایران و به منظور تحقق حداکثری حدنگاری اراضی کشاورزی در سال جهش تولید، با حضور جهادی و مسئولانه در محل کار به این مهم همت گماشتند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم‌الشان و شهدای انقلاب اسلامی گفت: از آنجا که صدور اسناد مالکیت باغ‌ها و اراضی کشاورزی موتور محرک تولید محصولات کشاورزی است و علاوه بر امنیت خاطر کشاورزان، امکان اخذ تسهیلات بانکی و بهره‌مندی از تجهیزات نوین را فراهم می‌کند، حدنگاری اراضی کشاورزی با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: در مکتب امام (ره)، کار جهادی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و فرزندان حضرت روح‌الله(ره) در مجموعه ثبت اسناد و املاک به تاسی از ایشان، کار شبانه‌روزی و بی‌وقفه را سرلوحه خود قرار داده‌اند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در پایان اضافه کرد: از همین رو با تلاش جهادی و حضور مسئولانه در دو روز تعطیل رحلت امام خمینی (ره) و سالگرد قیام ۱۵ خرداد، کارکنان ادارات ثبت اسناد در شهرستان‌های جیرفت، بردسیر، رفسنجان، سیرجان، زرند، رودبار جنوب، ماهان، بافت و ریگان نسبت به حدنگاری یک هزار و ۵ هکتار از اراضی زراعی اقدام کردند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×