امروز : یکشنبه, ۸ تیر , ۱۴۰۴
- حمله توپخانه ای سوریه به لبنان
- میانگین هزینه ماهانه سبد معیشت کارگر چقدر است؟
- هشدار/ دمای هوا در این شهر به ۵۱ درجه میرسد
- شهرداری تهران یک گام به راه اندازی تراموا نزدیک شد/ اعلام جزئیات جلسه شورای عالی ترافیک
- آغاز احداث کارخانه تولید ورقهای فولادی گالوانیزه و رنگی در کرمان با ظرفیت اشتغال ۹۰۰ نفر
- نقش سیدحسن نصرالله در مبارزه با اسرائیل بی بدیل بود
- رشد ۳۱ درصدی صادرات مرکبات/سورتینگ ها رده بندی شوند
- سارق بیحواس تلفنش را جا گذاشت!
- تصادف مرگبار جان ۴ نفر را گرفت
بورس کالا؛ راهکاری برای خروج از لاتاری خودرو
سعید اسلامی بیدگلی، کارشناس بازار سرمایه، با انتقاد از عملکرد چندین دههای صنعت خودرو، زیان انباشته چند ده هزار میلیارد تومانی این صنعت را نتیجه شکست سیاستگذاریهای دولتی دانست. او بیان کرد که این شرایط نه تنها شرمآور است، بلکه باعث نارضایتی مصرفکنندگان، بالا بودن قیمت خودروها نسبت به استانداردهای جهانی، و کاهش کیفیت محصولات […]

سعید اسلامی بیدگلی، کارشناس بازار سرمایه، با انتقاد از عملکرد چندین دههای صنعت خودرو، زیان انباشته چند ده هزار میلیارد تومانی این صنعت را نتیجه شکست سیاستگذاریهای دولتی دانست. او بیان کرد که این شرایط نه تنها شرمآور است، بلکه باعث نارضایتی مصرفکنندگان، بالا بودن قیمت خودروها نسبت به استانداردهای جهانی، و کاهش کیفیت محصولات شده است.
به گفته اسلامی بیدگلی، نتیجه این وضعیت، عقبماندگی تکنولوژیک، کاهش رقابتپذیری داخلی و افزایش سهم خودروهای وارداتی است.
در پاسخ به اظهارنظر وزیر صنعت مبنی بر اینکه عرضه خودرو در بورس کالا در سایر کشورها مرسوم نیست، او تأکید کرد که سازوکار فعلی فروش خودرو در کشور نیز هیچ استاندارد بینالمللی ندارد و حتی شبیه لاتاری است.
نسخه کامل در سایت:
آغوش باز بورس برای خودرو
بازار سرمایه در سال 1401 زیر ساخت عرضه خودرو از طریق بورس کالا را فراهم کرد و چند مدت این اقدام انجام شد، ولی به یکباره فرآیند آن متوقف شد که یکی از علل آن را میتوان کارشکنیهای متعدد مافیای صنعت خودرو دانست.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.