امروز : جمعه, ۲۴ مرداد , ۱۴۰۴
- تخم مرغ قهوهای بهتر است یا سفید؟
- احتمال وقوع سیل در ۱۲ استان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- تجمع دانشجویان دانشگاه تهران به حمایت از مردم مظلوم غزه
- هشدار درباره طغیان آفت مگس مدیترانهای در گالیکش؛ باغداران مراقب باشند
- سنتهای فراموش شده ماه رمضان
- لازارینی: غزه به قبرستان کودکان فلسطینی تبدیل شده است
- علل اصلی افزایش آمار طلاق میان جوانان
- ۵ هزار دادگاه آنلاین و برخط در استان برگزار شده است
- واژگونی اتوبوس زائران اربعین حسینی/ جزئیات
بورس کالا؛ راهکاری برای خروج از لاتاری خودرو
سعید اسلامی بیدگلی، کارشناس بازار سرمایه، با انتقاد از عملکرد چندین دههای صنعت خودرو، زیان انباشته چند ده هزار میلیارد تومانی این صنعت را نتیجه شکست سیاستگذاریهای دولتی دانست. او بیان کرد که این شرایط نه تنها شرمآور است، بلکه باعث نارضایتی مصرفکنندگان، بالا بودن قیمت خودروها نسبت به استانداردهای جهانی، و کاهش کیفیت محصولات […]

سعید اسلامی بیدگلی، کارشناس بازار سرمایه، با انتقاد از عملکرد چندین دههای صنعت خودرو، زیان انباشته چند ده هزار میلیارد تومانی این صنعت را نتیجه شکست سیاستگذاریهای دولتی دانست. او بیان کرد که این شرایط نه تنها شرمآور است، بلکه باعث نارضایتی مصرفکنندگان، بالا بودن قیمت خودروها نسبت به استانداردهای جهانی، و کاهش کیفیت محصولات شده است.
به گفته اسلامی بیدگلی، نتیجه این وضعیت، عقبماندگی تکنولوژیک، کاهش رقابتپذیری داخلی و افزایش سهم خودروهای وارداتی است.
در پاسخ به اظهارنظر وزیر صنعت مبنی بر اینکه عرضه خودرو در بورس کالا در سایر کشورها مرسوم نیست، او تأکید کرد که سازوکار فعلی فروش خودرو در کشور نیز هیچ استاندارد بینالمللی ندارد و حتی شبیه لاتاری است.
نسخه کامل در سایت:
آغوش باز بورس برای خودرو
بازار سرمایه در سال 1401 زیر ساخت عرضه خودرو از طریق بورس کالا را فراهم کرد و چند مدت این اقدام انجام شد، ولی به یکباره فرآیند آن متوقف شد که یکی از علل آن را میتوان کارشکنیهای متعدد مافیای صنعت خودرو دانست.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.