» قضائی » بررسی و پیگیری مشکلات پروژه برکت در دستور کار دادگستری خراسان شمالی قرار گرفت
قضائی

بررسی و پیگیری مشکلات پروژه برکت در دستور کار دادگستری خراسان شمالی قرار گرفت

تیر 20, 1403 0

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از پروژه مسکن برکت در مرکز استان بازدید و به حل مشکلات آن ورود کرد.

خبرگزاری میزان– حجت‌الإسلام والمسلمین براتی زاده رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ضمن بازدید از پروژه مسکن برکت در مرکز استان ابعاد مختلف مشکلات این حوزه را بررسی و در راستای تداوم روند پیگیری‌های لازم دستور‌های مقتضی صادر کرد.

وی در حضور سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه و سازوکار عملیات اجرایی آن را مورد بررسی قرار داد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت:طبق بررسی‌های معمول روند پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی این پروژه با تأخیر نامتعارف مواجه شده و به لحاظ بروز نارضایتی‌هایی از سوی اشخاص ذی ربط دستگاه قضایی در این جریان ورود کرده که امیدواریم این پیگیری‌ها به نتیجه مطلوب منجر شود.

حجت‌الإسلام والمسلمین براتی زاده با اشاره به برخی موانع و مشکلات بر سر راه اجرای این پروژه از ورود و پیگیری دستگاه قضایی به منظور تسهیل و تسریع فرایند انجام کار خبر داد و گفت: طی نشست‌های اختصاصی و بازدید‌های میدانی صورت گرفته و نیز استماع شکایات مطروحه عمده مشکلات موجود و مبتلابه در ابعاد مختلف شناسایی و در دست پیگیری است و بزودی جلسه دیگری برای هماهنگی هر چه بیشتر از جمله جلب مشارکت دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی جهت رسیدن به اجماع نظر و حصول توافق مسالمت آمیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه حوزه مشکلات شناسایی شده تفکیک شده، اظهار کرد: موضوع تأمین اعتبار، مطالبات پیمانکاران و مسائل قضایی و حقوقی ناشی از سازوکار دادرسی و روند اجرای احکام قطعی لازم الإجرا هر کدام از مجاری و مسیر‌های پیش بینی شده قابل پیگیری است، ولی آنچه مشخص است باید این موضوع به نحوی انجام شود که اساسا روند اجرای این پروژه بیش از این معوق و معطل نماند و از تحمیل و تشدید خسارت‌های بیشتر جلوگیری شود.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×