» قضائی » بررسی مشکلات ۱۸۱ شرکت تولیدی و صنعتی در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان یزد
قضائی

بررسی مشکلات ۱۸۱ شرکت تولیدی و صنعتی در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان یزد

مهر 25, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در ۶ ماهه اول سال جاری تعداد ۱۹ جلسه اصلی ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزار شد که در پی آن مشکلات مربوط به ۱۸۱ شرکت بررسی و ۱۲۰ مصوبه موثر در این جلسات به تصویب رسیده است.

خبرگزاری میزان_ غلامعلی دهشیری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان یزد با بیان اینکه طی برگزاری ۲۰ جلسه مقدماتی توسط کمیته تخصصی بسیار از مشکلات واحد‌های تولیدی بررسی شده است بیان کرد: به منظور در دسترس بودن مدیران قضایی و همچنین رعایت کرامت انسانی فعالان اقتصادی معاون دادستان یک روز در هفته را به حضور در واحد‌های تولیدی اختصاص داده است.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان نقطه امیدی برای فعالان اقتصادی است تصریح کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی علاوه بر توجه به الزمات قانونی و رعایت حقوق عامه به ویژه در حوزه محیط زیست به حمایت و رفع مشکلات فعالان اقتصادی توجه شده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در نیمه اول سال جاری تعداد ۲۶۳ مطالبه از طریق سایت حامی بارگزاری و طی آن ۱۰۳ مصوبه اخذ و ۳۳ مورد از مشکلات نیز با مکاتبه مرتفع شده است.

وی در پایان عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با همکاری و همدلی تمامی اعضای این ستاد تا کنون بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ شغل در استان ایجاد یا تثبیت شده است.

انتهای پیام/

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×