» قضائی » بررسی مشکلات حقوقی و قضایی سه هزار و ۷۰۰ نفر از زندانیان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
قضائی

بررسی مشکلات حقوقی و قضایی سه هزار و ۷۰۰ نفر از زندانیان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دی 11, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران از رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضائی سه هزار و ۷۰۰ نفر از زندانیان در جریان حضور ۲۵۰ نفر از قضات و مسؤولان قضایی در زندان‌های استان تهران خبر داد و گفت: روز گذشته ۲۵۰ نفر از قضات و مسؤولان قضایی استان تهران در قالب هیأت‌های قضائی در زندان‌های استان تهران حضور یافتند و در مدت زمان هشت ساعته حضور خود در زندان‌ها، به مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی سه هزار و ۷۰۰ نفر از زندانیان رسیدگی کردند.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: در نتیجه حضور هیأت‌های قضائی در زندان‌های استان تهران خوشبختانه زمینه آزادی ۸۶ نفر از زندانیان فراهم شد و ۱۴ محکوم مالی نیز با مساعدت خیرین نیز از زندان رهایی یافتند.

وی با اشاره به دیدار هیأت‌های قضائی در زندان‌های استان تهران با زندانیان مسیحی عنوان کرد: حسب دستور ریاست قوه قضائیه، شرایط زندانیان مسیحی برای برخورداری از مرخصی به‌طور ویژه مورد بررسی قرار گرفت و همچنین تمهیدات لازم برای ملاقات تصویری آن‌ها با خانواده‌های خود به مناسبت سال نو میلادی مهیا شد.

القاصی در پایان با اشاره به استمرار فرایند بررسی درخواست‌های زندانیان توسط هیأت‌های قضائی عنوان کرد: قطعاً با نهایی شدن فرایند بررسی‌های قضائی، زمینه آزادی و مساعدت به جمع بیشتری از زندانیان فراهم خواهد شد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×