» قضائی » برخورد بازدارنده و قاطع با رانندگان حادثه ساز و خطر آفرین در سطح استان انجام می‌شود
قضائی

برخورد بازدارنده و قاطع با رانندگان حادثه ساز و خطر آفرین در سطح استان انجام می‌شود

اسفند 28, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: باید با شناسایی نقاط حادثه خیز تلاش در جهت اصلاح هندسی محور‌های مواصلاتی شوارع و خیابان‌ها با کار کارشناسی دقیق و فنی صورت گیرد.

خبرگزاری میزان_ ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه کنترل ترافیک و کاهش میزان تصادفات استان در سالن شهید سلیمانی استانداری آذربایجان غربی برگزار می‌شدگفت:باید با تدابیر عملیاتی و اجرایی از تصادفات جرحی و فوتی در محور‌های مواصلاتی استان جلوگیری به عمل آید.

عتباتی تاکید کرد باید با شناسایی نقاط حادثه خیز تلاش در جهت اصلاح هندسی محور‌های مواصلاتی شوارع و خیابان‌ها با کار کارشناسی دقیق و فنی صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان به ارتقای فرهنگ ترافیکی در رانندگی در سطح استان هم تاکید و گفت: برخی رفتار‌های هیجانی و احساسی در حین رانندگی و عدم رعایت نظامات دولتی موجب بروز حوادث ناگوار و تاسف بار می‌شود و در این ایام مبارک موجب ناراحتی و حزن و اندوه خانواده‌ها را فراهم می‌کند که باید هم رسانه ملی و هم رسانه‌های مجازی برای ارتقای فرهنگ رانندگی درست و مطابق قانون نقش آفرینی کنند و با تولید محتوا‌های مرتبط فرهنگ صحیح رانندگی را در جامعه تبیین کنند.

رئیس کل دادگستری استان در پایان صحبت‌های خود تاکید نمود با رانندگان حادثه ساز خصوصا در ایام عیدنوروز که جان مردم را به مخاطره می‌اندازند برخورد جدی و اقدامات تامینی لازم برای بازدارندگی این افراد معمول خواهد شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×