امروز : شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۴
- اعلام ویژه برنامههای سالروز شهادت سردار سلیمانی در حرم امام رضا(ع)
- پزشکیان: ۸۹ هزار میلیارد تومان انواع اعتبارات برای خوزستان مصوب شد
- ایروانی:شورای امنیت نباید دربرابر تحریکات آشکار مقامات آمریکا سکوت کند
- اتصال ۱۲۱۱ روستا به اینترنت پرسرعت از ابتدای دولت چهاردهم
- نرخ کرایه تاکسی در تهران هوشمند میشود؛ افزایش تا ۵۰ درصد در ساعات اوج ترافیک
- داوطلبان آزمون سراسری امسال پشت کنکور بمانند یا نمانند؟
- تصویری از دندانسازی غیرمجاز در قم که پلمب شد/ عکس
- مدیر یک سایت همسریابی: ملاکهای مدنظر آقایان فیزیکی است/ مردی تماس گرفت و تنها ملاکش این بود که نام همسرش “لادن” باشد
- معاون سازمان بازرسی کل کشور از شرکت آرمان سبز آدینه بازدید کرد/ صدور دستورات لازم برای چهار مشکل اصلی این واحد تولیدی
بدنه خودروهای داخلی نمیتواند جان سرنشینان را نجات دهد
سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: اولویت جدی و مهم پلیس راهور در سال ۱۴۰۳ پیگیری افزایش استحکام بدنه خودروهای داخلی است. وی افزود: از نظر پلیس راهور، بدنه خودروهای داخلی استحکام کافی در تصادفات را ندارد و نمیتوانند جان سرنشینان را در حوادث نجات دهند. سردار حسینی تصریح کرد: درست […]

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: اولویت جدی و مهم پلیس راهور در سال ۱۴۰۳ پیگیری افزایش استحکام بدنه خودروهای داخلی است.
وی افزود: از نظر پلیس راهور، بدنه خودروهای داخلی استحکام کافی در تصادفات را ندارد و نمیتوانند جان سرنشینان را در حوادث نجات دهند.
سردار حسینی تصریح کرد: درست است که با افزایش مبلغ جریمه تخلفات حادثه ساز و رفع خطر نقاط حادثهساز در جادهها میتوان شاهد کاهش تصادفات بهویژه جانباختگان تصادفات بود، اما نباید فراموش کرد که خودرو باید در تصادفات بتواند جان سرنشینان را حفظ کند.
رئیس پلیس راهور متذکر شد: استحکام بدنه خودرو باید به نحوی باشد که اگر عامل انسانی خطا کرد، بتواند از جان او و دیگر سرنشینان محافظت کند و خودش عاملی برای جان باختن نباشد.
منبع:تسنیم
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.