» قضائی » با تخلفات احتمالی صورت گرفته در مناطق سیل‌زده برخورد قضایی می‌شود
قضائی

با تخلفات احتمالی صورت گرفته در مناطق سیل‌زده برخورد قضایی می‌شود

اسفند 19, 1402 0

گفت‌وگو|

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان با اشاره به برخورد قضایی با تخلفات احتمالی صورت گرفته در مناطق سیل‌زده گفت: اگر پیمانکاران در ساخت جاده‌ها تخلفی داشته باشند و گزارش این تخلفات به دادستانی استان داده شود، و مدیران مربوطه تخلفی داشته باشند برخورد قضایی جدی صورت می‌گیرد.

مهدی شمس آبادی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت استان سیستان و بلوچستان پس از بروز سیل و اقدامات دادگستری در این رابطه بیان کرد: هم اکنون به همراه فرمانده قرارگاه شهید فولادی، مرحمتی معاون استاندار و عمادی دادستان چابهار در منطقه سیل زده حضور داشته و در حال بازدید از این مناطق و بررسی مشکلات مردم هستیم تا اقدامات و تصمیمات لازم اتخاذ شود. 

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان: با تخلفات احتمالی صورت گرفته در مناطق سیل‌زده برخورد قضایی می‌شود

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان با اشاره به برخورد قضایی با تخلفات احتمالی صورت گرفته در مناطق سیل‌زده ادامه داد: اگر پیمانکاران در ساخت جاده‌ها تخلفی داشته باشند و گزارش این تخلفات به دادستانی استان داده شود، اگر مدیران مربوطه تخلفی داشته و در انجام امور محوله کوتاهی داشته باشند با این قصور احتمالی، برخورد قضایی جدی صورت می‌گیرد. 

 وی با بیان اینکه هم اکنون اوضاع در مناطق سیل‌زده آرام است و سطح آب نیز فروکش کرده است، گفت: همه مسئولان استانی، گروه‌های جهادی و هلال احمر از استان‌های مختلف در منطقه هستند. 

شمس آبادی خاطرنشان کرد: هم اکنون معاون عمرانی استاندار، مدیران ادارات راهداری و راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در مناطق سیل‌زده در حال تدبیر هستند تا توسط سد سازی با احداث بند‌های محلی، جلوی بروز چنین مشکلاتی در این مناطق گرفته شود. 

وی با تقدیر از گروه‌های جهادی حاضر در مناطق سیل‌زده اضافه کرد: سپاه با راه اندازی قرارگاه شهید فولادی، کمک‌های بسیاری به مردم این مناطق از جمله ارائه غذای گرم را در دستور کار خود قرار داده است همچنین با ورود به مناطق و محلات سیل‌زده کمک زیادی به مردم کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد. 

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×