» جامعه » بازدید رئیس هلال‌احمر از نحوه خدمات‌رسانی به عزاداران‌حسینی
جامعه

بازدید رئیس هلال‌احمر از نحوه خدمات‌رسانی به عزاداران‌حسینی

مرداد 1, 1403 0

رئیس جمعیت هلال احمر در سفر به استان قم، ضمن حضور در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در روز عاشوار، از پست‌های امداد و درمان هلال‌احمر و خدمات‌رسانی به عزاداران حسینی نیز بازدید کرد.

خبرگزاری میزان – به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر- قم، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و هیئت همراه، صبح روز عاشورا به منظور بازدید از پست‌های امداد و درمان و حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام وارد شهر مقدس قم شد.

براساس این گزارش، کولیوند ابتدا در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها حضور و ضمن زیارت، از پست‌های امداد و درمان مستقر در حرم بازدید و از خدمات شایسته هلال احمر قم به عزاداران حسینی تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه در بیت مقام معظم رهبری حضور یافت و از نزدیک، در جریان روند ارائه خدمات امدادی و درمانی هلال‌احمر قم به عزاداران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام قرار گرفت.

کولیوند همچنین در ادامه بازدید‌های خود، از پوشش امدادی عزاداران عاشورای حسینی در هیئت کف العباس علیه‌السلام بازدید کرد و با حضور در جمع عزاداران حسینی این هیئت به سوگواری پرداخت.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×