» قضائی » بازدید بازرس کل امور اقتصادی و دارایی از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)/ تاکید بر افزایش دستگاه‌های ایکس ری و سهولت در تشریفات گمرکی مسافران
قضائی

بازدید بازرس کل امور اقتصادی و دارایی از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)/ تاکید بر افزایش دستگاه‌های ایکس ری و سهولت در تشریفات گمرکی مسافران

اسفند 24, 1402 0

بازرس کل امور اقتصادی و دارایی سازمان بازرسی از بخش­‌های مختلف گمرک ایران واقع در بخش مسافری فرودگاه امام خمینی (ره) بازدید کرد.

خبرگزاری میزان_ در راستای تاکیدات ریاست سازمان بازرسی مبنی بر حضور میدانی و موثر به منظور نظارت بر نحوه خدمات ­رسانی دستگاه‌­های اجرایی در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲، لطفعلی آذری بازرس کل امور اقتصادی و دارایی سازمان بازرسی از بخش‌­های مختلف گمرک ایران واقع در بخش مسافری فرودگاه امام خمینی (ره) بازدید کرد.

پس از بازدید، اهم تمهیدات و سازوکار‌های در دست انجام گمرک ایران در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) به منظور سهولت در تشریفات گمرکی مسافران ورودی و خروجی مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاد‌های لازم در زمینه ایجاد فضای مناسب برای تسریع در ترتیبات اداری و طی تشریفات کنترلی گمرک در بخش مسافری ارائه شد.

همچنین تاکیدات لازم به منظور تعبیه دستگاه‌­های بیشتر کنترلی (ایکس ری) با توجه به افزایش حجم تردد مسافران در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، با هدف پاسخگویی مناسب به نیاز گمرک مسافری در کنترل بار همراه مسافران ارائه گردید.

در این بازدید مقرر شد هماهنگی­‌های لازم با گمرک ایران برای بهره گیری از خدمات و حضور ارزیابان بیشتر در ایام اوج کاری انجام شود.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×