» قضائی » باجه‌های خدمات الکترونیک قضایی در مناطق محروم استان کرمان خدمات رایگان ارائه کردند
قضائی

باجه‌های خدمات الکترونیک قضایی در مناطق محروم استان کرمان خدمات رایگان ارائه کردند

تیر 4, 1403 0

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کرمان گفت: به مناسبت هفته قوه قضاییه، ارائه خدمات جهادی و رایگان دفاتر و باجه‌های خدمات الکترونیک قضایی در مناطق محروم و دور افتاده استان، در دست انجام است.

خبرگزاری میزان – حسن سلطانی نژاد اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده، خدمات رایگان باجه‌های خدمات الکترونیک قضایی در مناطق دورافتاده و کمتر برخوردار دهبکری، نودژ، محی آباد، وکیل آباد ارزوئیه، صوغان، اختیارآباد، چاه مرید، گوغر، تهرود، نگین کویر فهرج، خواجه عسکر و بزنجان انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات رایگان باجه‌های خدمات الکترونیک قضایی در بزنجان و خواجه عسکر بم آغاز شده و در سایر نقاط نیز بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، صورت خواهد گرفت.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمان به برنامه ریزی انجام شده به منظور راه اندازی بیش از ۱۲ باجه خدمات جهادی الکترونیک قضایی در سال ۱۴۰۳اشاره کرد و ادامه داد: پس از برآورد نیاز و انجام فراخوان و نیز انجام بررسی صلاحیت علمی، تجربی و عمومی بیش از ۳۰۰ نفر از متقاصیان، در نهایت ۱۰ نفر جهت تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی واجد صلاحیت شناخته شدند که از این میان ۶ دفتر در شهر‌های کرمان، سیرجان، بردسیر و چترود در حال راه‌اندازی است.

سلطانی نژاد به راه اندازی باجه‌های ارائه خدمات الکترونیک قضایی نیز اشاره و بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۲۶۱ روز دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بصورت رایگان در قالب طرح باجه خدمات جهادی به مردم شریف استان کرمان خدمات ارائه کرده‌اند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×