» حوادث » اکثر معابر شهر تهران خلوت و تردد روان است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

اکثر معابر شهر تهران خلوت و تردد روان است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اسفند 14, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترددها در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری خلوت تر نسبت به روزهای دیگر به دلیل تعطیلی مدارس در سطح پایتخت بودیم.

سرهنگ شریفی افزود: به همین خاطر یکی از گلوگاه‌های ورودی به شهر تهران بزرگراه‌های جناح – شیخ فضل الله نوری که ۴ مسیر به سمت کرج و بالعکس دارد فعلاً و در این ساعت خلوت و ترددها در آن روان و بدون مشکل ترافیکی است.

وی گفت: بزرگراه علامه و یا همان حکیم در هر دو مسیر خلوت و بدون مشکل ترافیکی است.

سرهنگ شریفی بیان داشت: بزرگراه آبشناسان به خاطر تنگی معبری که وجود دارد حتی در این خلوتی هم یک مقدار سنگینی بار ترافیکی را به خود می‌بیند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بزرگراه یادگار امام (ره) که همیشه در این ساعت‌ها بار ترافیکی سنگینی را داشت به خاطر این تعطیلی خلوت تر و حرکت در آن روان تر و بدون مشکل خاص ترافیکی در جریان است.

سرهنگ شریفی گفت: همچنین بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب – نوبهار پر تراکم ولی خودروها در حال تردد هستند.

وی افزود: در مسیر شرق به بزرگراه زین‌الدین شاهد ترافیکی خلوت و روان هستیم و در بزرگراه صیاد – سید خندان روی پل سنگینی بار ترافیکی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در بزرگراه نواب – نهم دی نیز تراکم ترافیک را شاهد هستیم که علت بیشتر آن به هندسی معبر باز می‌گردد. همچنین خیابان آزادی نیز دارای ترافیکی نیمه سنگین است. ترافیک امروز از مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران نیمه سنگین و در اغلب موارد خلوت است.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×