» جامعه » انتقاد گسترده از زن و شوهری که دختر ۲ساله‌شان را سوژه فیلم‌شان کردند/ عکس
جامعه

انتقاد گسترده از زن و شوهری که دختر ۲ساله‌شان را سوژه فیلم‌شان کردند/ عکس

تیر 22, 1403 0

نادیا زکالوند: زن و شوهری اهل ژاپن در یوتیوب کانالی راه انداخته‌اند و از زندگی روزمره‌شان مستند ساخته و در این کانال با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

این زن و شوهر ۳ فرزند دارند که کوچکترین آنها ۲ ساله است. پدر خانواده چندی پیش در هوای بسیار گرم، دختر ۲ ساله‌شان را در خودروی خود به مدت نیم ساعت نگهداشت و از او که در حال گریه بود فیلم گرفت. سپس اسم فیلم را «زیر آفتاب سوزان، دختر ۲ ساله‌ام داخل خودرو گیر افتاده است.» گذاشت.

این عنوان شوک‌آور نشان می‌دهد که این زن و شوهر برای جلب توجه مردم به کانال‌شان، دست به هر کاری می‌زنند.

زن و شوهر بی‌فکر وقتی فیلم گریه دختربچه‌شان را در کانال یوتیوب‌شان گذاشتند، باورشان نمی‌شد سیل انتقادها از این رفتار، به سمت آنها گسیل شود.

درواقع دختر کوچولوی این زن و شوهر که نام خانوادگی‌شان «رائو-نانو» است، به‌طور تصادفی در خودرو گیر افتاد. اما پدر او به‌جای اینکه او را به‌سرعت از خودرو بیرون آورد، شروع به فیلمبرداری از او کرد. دختر کوچولو نه‌تنها در هوای گرم خودرو مانده بود، بلکه از تنها ماندن در خودرو حسابی وحشت کرده بود. پدر او هم با صدای بلند تکرار می‌کرد، «نانوکا در خودرو گیر افتاده و نمی‌تواند بیرون بیاید، شرایط اضطراری است.»

سیل انتقادهای مردم از این زن و شوهر بی‌فکر آنقدر زیاد بود که آنها مجبور شدند، به‌دلیل این رفتار غیرمسئولانه‌شان عذرخواهی کنند و ویدیوی عذرخواهی‌شان را در یوتیوب منتشر کنند. آنها در این ویدیو گفتند که در آینده رفتار بهتری با فرزندان خود خواهند داشت.

انتقاد گسترده از زن و شوهری که دختر ۲ساله‌شان را سوژه فیلم‌شان کردند/ عکس

منبع:

odditycentral



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×