» قضائی » افول و نابودی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
قضائی

افول و نابودی رژیم صهیونیستی تسریع شده است

فروردین 21, 1403 0

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: حضور پرشور و گسترده عموم مردم ولایت مدار استان کرمان و سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس نشانه انزجار مردم از رژیم صهیونیستی و پشتوانه اصلی جبهه مقاومت در برابر اسرائیل است.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمان اظهار کرد:مطمنا این جنایات وحشیانه و ددمنشانه اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه باعث می‌شود که افول و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی تسریع شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی با بیان اینکه اسلام و ملت فلسطین زنده است، تصریح کرد: شرایط کنونی ایجاب می‌کرد که با آگاهی و بصیرت بیشتر و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری به صحنه بیاییم و همه ظرفیت‌های داخل کشور و در منطقه را علیه رژیم صهیونیستی به کار گیریم و در راهپیمایی روز جهانی قدس یکبار دیگر دِین و وظیفه خود را نسبت به مردم مظلوم فسلطین ایفا کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد: قریب به شش ماه از حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به مردم مظلوم و بی‌پناه غزه می‌گذرد و جنایتی بی سابقه علیه بشریت بوقوع پیوسته است و تا به امروز بیش ده‌ها هزار نفر از کودکان بی‌گناه و زنان بی‌پناه در غزه به خاک و خون کشیده شده‌اند و صد‌ها هزار نفر آواره و بی‌سرپناه شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی تصریح کرد: در شرایطی که رژیم غاصب و صفاک اسرائیل چهره خونخوار خود را بیش از پیش در جهان برملا کرده است و وجدان‌های خفته را بیدار کرده است، اما متاسفانه تاکنون مجامع بین المللی هیچ اقدام عملی در مقابل جنایات صهیونیست‌ها انجام نداده اند؛ و بار دیگر شاهد شعاری‌های پوشالی مدعیان حقوق بشر غربی در این رابطه هستیم.

وی بیان کرد:جنایت تروریستی صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران نقض آشکار حقوق بین الملل است و قطعا این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: در ماه‌های اخیر رژیم غاصب و جعلی صهیونیست تمام پروتکل‌های بین المللی را زیر پا گذاشته است و طی چند ماه گذشته مردم بیگناه غزه زیر شدیدترین آماج حملات رژیم کودک کش اسرائیل قرار گرفته‌اند و صهیونیست‌ها به هیچ مرجع بین المللی پاسخگو نیستند. 

وی خاطرنشان ساخت:در برهه کنونی که نقاب نفاق از چهره برخی مرتجعان منطقه‌ای برداشته شده ضرورت دارد در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان و در روز جهانی قدس قاطبه مسلمانان همدل و هم صدا در سراسر عالم یکبار دیگر و بلند‌تر از همیشه آرمان فلسطین را فریاد کردند و به نظام سلطه حاکم بر جهان گوشزد نمودند که تلاش‌های مذبوحانه آنان برای محو آرمان فلسطین بیش از هر زمان دیگری در آستانه فرو ریختن و نابودی است.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×