» قضائی » اعطای ۴۵ سبد کالا به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال به خانواده‌های زندانیان نیازمند استان خراسان شمالی
قضائی

اعطای ۴۵ سبد کالا به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال به خانواده‌های زندانیان نیازمند استان خراسان شمالی

اسفند 20, 1402 0

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از توزیع و تحویل مجموعا ۴۵ سبد کالا به ارزش کلی ۳۶۰ میلیون ریال به خانواده‌های زندانیان نیازمند خبر داد.

خبرگزاری میزان_ حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده گفت:به مناسبت ۱۵ اسفند ماه و روز درختکاری انجمن‌های حمایت از خانواده زندانیان در شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین دست به کار شدند و در اقدامی هماهنگ و تناسبی معنادار با این روز حیات بخش و خاطره انگیز درختکاری اقدامی خداپسندانه را در دستور کار و اولویت اقدام و عمل خود قرار دادند. بطوریکه هر کدام ۱۵ سبد کالا به ارزش هر سبد هشتصد هزار تومان و جمعا ۴۵ سبد کالا به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال بین ۴۵ خانواده زندانی نیازمند توزیع و تحویل نمودند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ضمن قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مستمر مدیر کل زندان‌ها و انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان استان اظهار کرد: کار نیک همیشه ماندگار و باقی می‌ماند و در کارنامه عمل انسان ثبت می‌شود و این اقدام خیرخواهانه در خور تحسین و تمجید است.

وی بیان کرد:هر چند زندان از جمله مجازات‌های سالب آزادی افراد به شمار می‌رود، ولی خوشبختانه نوع و ماهیت رویکرد حمایتی که در اشکال مختلف در استان خراسان شمالی وجود دارد، مبین این حقیقت است که تلاش می‌شود به نحوی از انحا با جلب مساعدت از منابع مختلف و حمایت مؤثر از خانواده‌های زندانیان نیازمند بتوان قدری از آلام و مشکلات آنان را کاست.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×