» جامعه » ادارات دو استان دیگر هم فردا تعطیل شد/ جزئیات
جامعه

ادارات دو استان دیگر هم فردا تعطیل شد/ جزئیات

تیر 21, 1403 0

به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به علت گرمی هوا ادارات این استان در روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه تعطیل است.

مهر در خبری نوشت: عباس بابایی گفت: به دلیل افزایش نسبی دمای هوا و روند افزایشی مصرف انرژی به ویژه مصرف برق در مناطق مختلف استان و به منظور جلوگیری از ناترازی انرژی و پیشگیری از قطع احتمالی برق کارگروه تولید و مصرف انرژی استان مراکز اداری به استثنا مراکز امدادی، دستگاه‌های خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه‌روزی فردا در استان تعطیل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید با کاهش مصرف برق خود در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به زمان عادی و ۶۰ درصد در ساعات غیراداری با اولویت خاموش کردن روشنایی‌های غیرضروری و سامانه‌های سرمایشی اقدام کنند.

استان سمنان پنجشنبه تعطیل است

همچنین استاندار سمنان گفت: فردا پنجشنبه به دلیل گرمای هوا و صرفه جویی در مصرف برق و انرژی، این استان تعطیل خواهد بود.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با مهر ضمن بیان اینکه به دلیل گرمای هوا و نیاز به صرفه‌جویی در انرژی تصمیماتی در برخی استان‌های کشور گرفته شد، تاکید کرد: امروز نشستی در استانداری با همین موضوع برگزار شد.

وی افزود: مصوبه این نشست آن بود که فردا پنجشنبه ادارات و ارگان‌های دولتی و آموزشی استان سمنان تعطیل باشند.

استاندار سمنان گفت: این امر البته برای مراکز حساس و خدمت رسان مانند بهداشت و درمان و آتش نشانی و… نیست.

هاشمی همچنین با بیان اینکه فردا تمام ارگان‌های دولتی و نهادهای اداری استان سمنان تعطیل است، گفت: از مردم می‌خواهیم که در مصرف برق و انرژی و به خصوص آب دقت نظر لازم را داشته باشند.

۴۷۲۳۶



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×