» قضائی » آیین نکوداشت «مادران آسمانی» در زندان مرکزی اردبیل برگزار شد
قضائی

آیین نکوداشت «مادران آسمانی» در زندان مرکزی اردبیل برگزار شد

دی 6, 1402 0


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، در این مراسم که با مشارکت کنگره ملی شهدا و با حضور رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان، شاعران و مادحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و تنی چند از مددجویان و مسئولین زندان برگزار گردید، از مادر یکی از شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، مادران و همسران معظم شهدا را سرمایه معنوی جامعه اسلامی ایران خواند و اظهار داشت: شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت در دامان مادرانی دریادل پرورش یافته بودند که امروزه اسوه کامل صبر و مظهر پایداری هستند.

وی، شجاعت، اخلاص و فداکاری مادران و همسران شهدا را الگوی بانوان و ادامه سیره زندگانی حضرت ام‌البنین(س) دانست و افزود: امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به حضور مادران، همسران و فرزندان شهدا نیاز دارد و همه موفقیت‌های نظام حاصل خون این شهداست.

آیین نکوداشت «مادران آسمانی» در زندان مرکزی اردبیل برگزار شد

حجه‌الاسلام موسوی، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان که به عنوان سخنران در این مراسم حضور داشت با نقل خاطراتی از رفتار، منش، شجاعت و ایثارگری شهدا تصریح کرد: امروزه امنیت، آرامش، آبرو، اقتدار و عزت جامعه ما مرهون فداکاری شهدایی است که در مکتب سیدالشهدا(ع) پرورش یافته و بالیده‌اند.

در ادامه از مادر شهید علی سیفی، از شهدای مدافع حرم که در ۱۶خرداد ۱۳۹۶ در ماموریت مستشاری در مصاف با تکفیری‌های داعش ردای شهدات به تن کرده بود، تجلیل شد.

آیین نکوداشت «مادران آسمانی» در زندان مرکزی اردبیل برگزار شد

گفتنی است به همین مناسبت مراسمات مشابهی از قبیل؛ روایتگری، شعرخوانی، اجرای سرود، مداحی و مدیحه سرایی در تمامی زندان‌های استان اجرا شد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×