» قضائی » آزادی ۲ زندانی جرایم مالی بعد از تحمل بیش از ۱۸ سال حبس پس از ملاقات برخط دادستان تهران با زندانیان
قضائی

آزادی ۲ زندانی جرایم مالی بعد از تحمل بیش از ۱۸ سال حبس پس از ملاقات برخط دادستان تهران با زندانیان

خرداد 29, 1403 0

دادستان تهران ضمن بررسی مشکلات حقوقی مردم، زمینه آزادی ۲ زندانی مالی را فراهم کرد.

خبرگزاری میزان – دادستان تهران به همراه معاونین در ملاقات مردمی با تعدادی از زندانیان به‌صورت مجازی دیدار کرد و ضمن استماع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مددجویان دستورات لازم را در جهت رفع آن‌ها صادر کرد.

 

بعد از بررسی مشکلات زندانیان از سوی دادستان تهران، شرایط آزادی ۲ زندانی مالی فراهم شد.

صالحی دادستان تهران در گفت‌وگو با میزان در رابطه با آزادی این دو زندانی اظهار داشت: بعد از برگزاری ملاقات مردمی و بررسی پرونده زندانیان شرایط برای آزادی ۲ زندانی مالی زندان تهران بزرگ فراهم شد که با حضور در زندان این دو نفر آزاد شدند.

وی افزود: یکی از زندانیان به دلیل صدور چک بلامحل و بدهی مالی و شاکی خصوصی از آذر ماه سال ۱۳۸۰ وارد زندان شد. این زندانی به دلیل عدم تمکن مالی در تامین وثیقه چندین سال به مرخصی نرفته بود.
 
 دادستان تهران با بیان اینکه این زندانی ۴ شاکی خصوصی داشت، گفت: محکومیت حبس این فرد به پایان رسیده بود، اما به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی، در زندان به سر می‌برد. طی مذاکرات با شکات این فرد و پرداخت بدهی مشارالیه از محل اعتبارات خیرین، امروز بعد از ۲۳ سال آزاد شد.

آزادی ۲ زندانی جرایم مالی بعد از تحمل بیش از ۱۸ سال حبس پس از ملاقات با برخط دادستان تهران با زندانیان

 دادستان تهران گفت: زندانی دیگری از سال ۱۳۸۵ به دلیل رد مال در زندان به سر می‌برد که این زندانی نیز با پرداخت شدن مبلغ بدهی از محل کمک خیرین بعد از ۱۸ سال آزاد شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×