امروز : چهارشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۴
- ساماندهی دستفروشان خیابان تهرانسر پس از ۱۵ سال
- معتکفان در دل اعتکاف کمال معنوی را جستجو می کنند
- تشریح اقدامات قوه قضاییه در سال ۱۴۰۲؛ از شناسایی گلوگاههای فساد تا بازگرداندن اموال به بیتالمال/ آخرین وضعیت پرونده شرکت کروز و هادی رضوی/ صدور ۲۰ کیفرخواست در ارتباط با جرایم انتخاباتی
- فرصت ویژه برای بازنشستگان | ثبتنام اینترنتی وام ضروری ۵۰ میلیونی آغاز شد
- غربالگری پرفشاری خون و دیابت در «پویش ملی سلامت» از ۴۵ میلیون نفر گذشت
- خبر خوش برای دارندگان گوشیهای قدیمیتر سامسونگ
- بی توجهی به مدیریت پسماند ۵ مسئول تالش را راهی دادگاه کرد
- هواشناسی برای این استان هشدار صادر کرد
- فرونشست در این استانها «وحشتناک» است
آبی از افزایش قیمت کارخانه ای خودرو گرم نمی شود
دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو در گفت و گو با اکوایران اعلام کرد حدود ۱۰ همت از سوی دو خودروساز کشور تا پایان سال به شرکت های قطعه ساز پرداخت می شود تا بخشی از بدهی آنها به فعالان قطعهساز تسویه شود. مازیار بیگلو این رقم را در مقابل میزان بدهی کل […]

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو در گفت و گو با اکوایران اعلام کرد حدود ۱۰ همت از سوی دو خودروساز کشور تا پایان سال به شرکت های قطعه ساز پرداخت می شود تا بخشی از بدهی آنها به فعالان قطعهساز تسویه شود.
مازیار بیگلو این رقم را در مقابل میزان بدهی کل خودروسازان چندان قابل توجه ندانست. دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو در ادامه از رانت ارزی در واردات قطعات خودرو انتقاد کرد.
آن طور که بیگلو گفت تا زمانی که این رانت وجود دارد واردات قطعات از چین مورد توجه است و نمی توان از صنعت قطعه حمایت کرد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.