Tuesday, 16 June , 2026
افزونه جلالی را نصب کنید.
افزونه جلالی را نصب کنید.
اخبار ویژه حمایت آنلاین »
- مزیت ورزش بعد از مدرسه برای نوجوانان
- جهانپور: بازتوزیع داروهای خانگی فاجعه است
- روایت ظفرقندی از تجربه موفق نظام سلامت در مدیریت بحرانها
- آتشسوزی در محدوده میدان تجریش ۵ نفر مصدوم بر جای گذاشت
- مراقب حواشی «سلول درمانی» باشید!
- نقش بستن نشان انتقال خون بر قامت برج آزادی
- تصویب شیوهنامه شورای حقوقی سازمان غذا و دارو
- ارتباط ۲۳ درصدی مرگومیرها با عوامل محیطی
- هشدار یک داروساز نسبت به تزریق آمپول نوروبیون
خانه » صنعت خودروسازی
تاریخ انتشار : 17 دسامبر 2025 - 19:06 | 135 بازدید | ارسال توسط : اکوایران
چرا ال90 زشت است؟
ال90 یا همان تندر-90 که اواسط دهه 80 شمسی در ایران به تولید رسید، هرچند ظاهر زیبایی ندارد، اما نزد مشتریان ایرانی خودرویی نسبتا مناسب از نظر کیفیت محسوب میشود.
از دید خیلیها، تندر-90 خودرویی زشت است و معمولا در بین به خصوص بانوان، طرفداری ندارد، اما کمتر کسی پیدا میشود که از این خودرو استفاده کرده و از سطح کیفی آن ناراضی باشد.
اما راز زشت بودن ال90 چیست؟ راضا دانش فهیم، مدیر وقت پروژه ال90، در گفت و گو با اکوایران به این پرسش پاسخ میدهد.
به اشتراک بگذارید
https://hemayatonline.ir/?p=248996
تعداد دیدگاه
: 0
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.