امروز : سه شنبه, ۲۰ خرداد , ۱۴۰۴
- مشرق نیوز – عکس/ لحظه غروب آفتاب در کویر یزد
- سازمان تامین اجتماعی مکلف به ارائه پوشش درمانی مناسب به کارگران است
- گذشت از قصاص پسری که مادرش را کشت
- دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش میکرد
- اسلامی: نمیخواهند ایران از سال دهم برجام استفاده کند
- حملات پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
- رئیس کل دادگستری استان زنجان به مشکلات ۶۶ نفر از مراجعین رسیدگی کرد
- آخرین وضعیت پرونده «شرکت کروز»، «برادران روزچنگ» و «هادی رضوی»/ صدور ۲۰ کیفرخواست در ارتباط با جرایم انتخاباتی/ تشریح روند استفاده از پابند الکترونیکی و مشمولان آن – تابناک
- آخرین جلسه دادگاه امیرحسین مقصودلو برگزار شد/ تتلو: قصدم ترویج مواد مخدر نبود، میخواستم جایگزین گیاهی معرفی کنم
انتقال رایگان مسافران احتمالی با ون از پایانه شرق قدیم به جدید
حمیدرضا رحمانی، سرپرست سازمان مدیریت حملونقل بار و پایانههای مسافری شهر تهراندرخصوص راه اندازی پایانه جدید شرق و آخرین وضعیت این پایانه گفت: پایانه شرق قدیم در محلی واقع شده بود که در آن محدوده گره ترافیکی سه راه تهرانپارس را داشتیم و وجود این پایانه این ترافیک را تشدید می کرد. از طرفی نیز […]
حمیدرضا رحمانی، سرپرست سازمان مدیریت حملونقل بار و پایانههای مسافری شهر تهراندرخصوص راه اندازی پایانه جدید شرق و آخرین وضعیت این پایانه گفت: پایانه شرق قدیم در محلی واقع شده بود که در آن محدوده گره ترافیکی سه راه تهرانپارس را داشتیم و وجود این پایانه این ترافیک را تشدید می کرد. از طرفی نیز باید طرح تعریض خیابان دماوند انجام می شد که با توجه به وجود پایانه، این مساله نیز در آن محدوده با مشکل مواجه می شد. ضمن اینکه پایانه قدیم در مجاورت بافت مسکونی قرار گرفته بود و آلودگی های صوتی، بصری و محیطی به مردم تحمیل و باعث نارضایتی آنها می شد و به مدت ۴۳ سال این موضوع وجود داشت.
وی افزود: از اواخر دهه ۷۰ بحث احداث پایانه جدید شرق آغاز شد و پس از پشت سر گذاشتن مسائل و مشکلات متعدد در دوره های قبل، از سال ۱۴۰۱در این دوره از مدیریت شهری، در دستور کار قرارگرفتن راه اندازی و احیای این پایانه کلید خورد. به طوری که امروز در هفدهم آذر ۱۴۰۳، راه اندازی آن انجام و در کنار مباحث ابنیه و تاسیسات، بحث انتقال تعاونی ها و شرکت ها نیز انجام و از ساعات اولیه صبح نیز سرویسدهی این پایانه آغاز شد.
رحمانی ادامه داد: همچنین بحث های هوشمندسازی پایانه جدید شرق نیز در دستور کار قرار گرفت و در حال انجام است. پس از هوشمندسازی سرویس دهی و صدور بلیط از حالت سنتی خارج می شود و مسافر با مشخصات و بارکد مشخص وارد سکو شده و اطلاعات سفر آن به صورت هوشمند ثبت می شود.
سرپرست سازمان مدیریت حملونقل بار و پایانههای مسافری شهر تهران، اتصال حمل و نقل درون شهری به حمل و نقل برون شهری در این پایانه را از دیگر موارد انجام شده دانست و عنوان کرد: موضوع تعبیه ایستگاه مترو در این پایانه دیده شده است و خط ۲ مترو از فرهنگسرا به اینجا ادامه پیدا می کند. نهایتا تا ۱۵ ماه آینده این اتفاق می افتد. همچنین در مباحث ارتباطی با پایانه، هماهنگی ها با شرکت واحد انجام شده و خط یک بی.آر.تی از سه راه تهرانپارس به محل پایانه جدید خواهد رسید. با توجه به اینکه انتقال از پایانه قدیم به جدید به تازگی انجام شده برای تسهیل تردد، یک سری ون به صورت چرخشی و رایگان در نظر گرفته شده تا مسافران را از پایانه شرق قدیم به جدید منتقل کنند.
وی در پایان درخصوص چگونگی تامین امنیت پایانه با توجه به مجاورت آن با پارک جنگلی سرخه حصار نیز توضیح داد: با توجه به محصور بودن فضای پایانه و وجود نگهبان در ورودی ها مشکل خاصی از این نظر وجود ندارد. ضمن اینکه در روزهای آینده، کلانتری مستقر در پایانه قدیم شرق نیز به فضای پیرامونی پایانه جدید منتقل خواهد شد تا امنیت پایانه به طور کامل تامین شود.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.