» قضائی » رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیشابور معرفی شدند
قضائی

رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیشابور معرفی شدند

مرداد 3, 1403 0

مراسم معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب نیشابور برگزار و از تلاش‌های رئیس سابق دادگستری و دادستان نیشابور تقدیر شد.

خبرگزاری میزان – مراسم معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب نیشابور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین بصیری معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی و همچنین امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولان نظامی، انتظامی، امنیتی و اداری و سازمانی این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بصیری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و بزرگداشت رشادت‌های حضرت زینب (س) گفت: آن‌هایی که حرکت و تلاش خود را در مسیر حق قرار می‌دهند، خداوند راه‌های خدمت و راه‌های برون رفت از مشکلات را به آن‌ها نشان خواهد داد.

وی در ادامه در خصوص اهمیت کار در نیشابور گفت: این شهرستان دارای موقعیت‌های مهم در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، نظامی و … است لذا خدمت در این خطه، مسئولیت را دوچندان می‌کند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان افزود: هرکجا مدیران و دست اندرکاران مطابق قانون عمل کردند، نتیجه کار مثبت بوده و هرکجا خروج از مدار قانون رخ داده قطعاً به ضرر نظام بوده است و بعضاً بدبینی‌هایی در نتیجه همین زیرپا گذاشتن قانون به وجود آمده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بصیری خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریت جدید دادگستری استان، ضمن احترام و توجه به تصمیم‌های مدیران عالی سابق حوزه قضایی استان؛ قانون مداری و تأکید بر حرکت در مسیر قانون است. چراکه قانون، بهتر محافظ و پشتیبان حقوق آحاد جامعه اعم از بزه دیده و خواهان و متهم و محکوم علیه و مدعی علیه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بصیری در پایان با اشاره به فرصت زودگذر خدمت و مسئولیت گفت: مسئولین و مدیران جدید باید این نعمت و فرصت را مغتنم شمرده و خدمت به مردم و نظام را اولویت اول خود قرار دهند. زیرا آنچه از ما باقی می‌ماند خدمت و انجام وظیفه است و پست و مقام گذراست.

گفتنی است در این مراسم از تلاش‌های ابراهیم ابراهیم زاده رئیس سابق دادگستری نیشابور تقدیر شد و سید محمد حسینی به عنوان رئیس دادگستری و حسین اردمه به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیشابور معرفی شدند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×