» قضائی » ۲ کارگاه خیاطی در زندان شهربابک راه‌اندازی شد
قضائی

۲ کارگاه خیاطی در زندان شهربابک راه‌اندازی شد

مرداد 2, 1403 0

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک استان کرمان از راه‌اندازی ۲ کارگاه خیاطی در زندان این شهرستان جهت کمک به خانواده زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده آن‌ها خبر داد.

خبرگزاری میزان – افشین طبخی از راه‌اندازی ۲ کارگاه خیاطی در زندان شهرستان شهربابک خبر داد و اظهار کرد: با راه‌اندازی این کارگاه‌ها و تجهیز آن به ۱۱ دستگاه چرخ خیاطی زمینه اشتغال برای ۱۵ مددجوی این زندان فراهم شده است.

وی افزود: همچنین در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان آسیب پذیر، یک واحد کارگاه آموزش و تولید خیاطی نیز درخارج از زندان ایجاد و با تجهیز شدن به ۵ چرخ خیاطی، زمینه اشتغال تعدادی از خانواده زندانیان فراهم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک ادامه داد: به همت انجمن حمایت از زندانیان دو دستگاه پخت نان نیز خریداری شده است و تا نانوایی مزبور نان مورد نیاز تعدادی از شرکت‌های معدنی و صنعتی را تامین کنند.

طبخی با بیان اینکه اشتغال زایی و حرفه آموزی مددجویان زندانی در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد، گفت: در این رابطه جهت کمک به خانواده زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده آنان ۲ کارگاه خیاطی در زندان این شهرستان راه اندازی شده است.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×