» حوادث » عامل ایجاد رعب وحشت در یکی از روستاهای ری دستگیر شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

عامل ایجاد رعب وحشت در یکی از روستاهای ری دستگیر شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

تیر 23, 1403 0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی شامگاه سه شنبه از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی و درگیری در یکی از روستاهای ری خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد درگیری و تیراندازی در یکی از روستاهای شهرری و ایجاد رعب و وحشت و متواری شدن عامل این تیراندازی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام کار دقیق پلیسی و تحقیقات میدانی مشخص شد، که شخصی به علت اختلافات قبلی با سلاح ساچمه زن به سمت گروهی اقدام به تیراندازی کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب جراحت شدید یکی از افراد شده و سپس به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی ری اضافه کرد: در این راستا با تحقیقات گسترده و اقدامات صورت گرفته توسط مأموران انتظامی در نهایت عامل این تیراندازی در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش در یکی از محلات شهرری دستگیر شد.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه آن یک قبضه سلاح ساچمه زن به همراه فشنگ و سه تیغه سلاح سرد مورد استفاده در درگیری کشف و ضبط و متهم به مراجع قضائی معرفی شد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×