» قضائی » محل انباشت زباله شهرستان بهشهر با ورود دادگستری استان مازندران پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
قضائی

محل انباشت زباله شهرستان بهشهر با ورود دادگستری استان مازندران پس از ۶۰ سال ساماندهی شد

تیر 4, 1403 0

منطقه انباشت زباله بهشهر معروف به آشغال تپه با دستور ویژه و بازدید میدانی رئیس کل دادگستری مازندران و در راستای حفظ حقوق عامه، پس از ۶۰ سال تعیین تکلیف و ساماندهی شد.

خبرگزاری میزان– عباس پوریانی در بازدید از مرکز انباشت زباله بهشهر استان مازندران، اظهار کرد: قریب به ۶۰ سال زباله و پسماند بهشهر در ورودی منطقه تفریحی گردشگری عباس‌آباد دپو شده بود که این مساله نارضایتی و گله‌مندی مردم این شهرستان را موجب شده و اعتراضات بسیاری را به دنبال داشته است.

وی افزود: در کنار مکان انباشت زباله، یک بیمارستان نیز احداث شده که وضعیت نامناسب این منطقه اعتراضات همیشگی مدیریت، پرسنل و مراجعه کنندگان بیمارستان را موجب شده است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به ورود دادگستری استان به مسئله مذکور در راستای نقض حقوق عامه، تصریح کرد: با توجه به مطالبه مردم شهر بهشهر جهت تعیین تکلیف موضوع، با تاکید ویژه به رئیس حوزه قضایی و دادستان بهشهر، دستورات لازم جهت جلوگیری از دپوی زباله در این منطقه صادر و از این اتفاق جلوگیری شده که موجب رضایت مردم منطقه شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به ورود دستگاه قضایی استان از دپوی زباله در این مکان جلوگیری شده و قطعاً در صورت مشاهده هرگونه زباله در این مکان، با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

پوریانی عنوان کرد: طبق صحبت انجام شده با شهردار بهشهر این مکان که از موقعیت جغرافیایی بسیار زیبایی برخوردار است جهت رفاه حال شهروندان به پارک تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×