» قضائی » مسئولان قضایی دادگستری استان فارس به درخواست ۶۷ رسیدگی کردند
قضائی

مسئولان قضایی دادگستری استان فارس به درخواست ۶۷ رسیدگی کردند

خرداد 27, 1403 0

مسئولان قضایی دادگستری فارس به درخواست ۶۷ نفر از مراجعان در دیدار مردمی رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان – مسئولان قضایی دادگستری استان فارس در  ملاقات مردمی این هفته به درخواست حقوقی و قضایی ۶۷ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در حاشیه این جلسه،   از برگزاری مستمر طرح هر مسجد یک حقوقدان با همکاری بسیج حقوقدان استان فارس از ابتدای امسال خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین از تدوین برنامه دیدار‌های عمومی مسئولان قضایی در مرکز استان و حوزه‌های قضایی در هفته قوه قضاییه خبر داد و افزود: جمعه اول تیر ماه سال جاری زمان مشخص شده برای دیدار عمومی در  محل مصلی نماز جمعه شیراز و حوزه‌های قضایی سراسر استان است که طی آن کلیه اعضای شورای قضایی در جمع مردم حاضر خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی افزود: در اولین روز از هفته قوه قضاییه امسال عموم مراجعان می‌توانند بدون واسطه با مسئولان قضایی ملاقات و‌درخواست‌های خود را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه برنامه دیدار‌های تخصصی با اقشار مختلف بخصوص تولیدکنندگان و صنعتگران استان نیز مدنظر قرار گرفته است، گفت: در سومین روز از هفته قوه قضاییه دیدار با صنعتگران استان پیش بینی شده است و به صورت اختصاصی مشکلات تولیدکنندگان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×