» قضائی » با ترک فعل‌ها در حوزه بهداشت عمومی برخورد می‌شود
قضائی

با ترک فعل‌ها در حوزه بهداشت عمومی برخورد می‌شود

خرداد 5, 1403 0

دادستان عمومی و انقلاب اهواز از آزمایشگاه اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و گفت: هرگونه تهدید علیه بهداشت عمومی جرم است.

خبرگزاری میزان– صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان در بازدید از آزمایشگاه اداره کل محیط زیست استان ضمن بررسی روند انجام آزمایش‌ها و بررسی شرایط کیفی تجهیزات موجود، بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود در کاهش آلودگی‌های زیست محیطی تاکید کرد.

وی در ادامه و در نشست مشترک با مدیر و کارشناسان این اداره، اظهار کرد: بهبود سوخت مصرفی خودروها، جلوگیری از آتش زدن مزارع توسط کشاورزان و رعایت مقررات زیست محیطی از سوی صاحبان صنایع و شرکت‌های صنعتی، از مواردی است که همواره مورد تاکید قرار گرفته است و با متخلفین نیز به نحو مقتضی برخورد شده است.

جعفری چگنی با اشاره به قانون هوای پاک و الزام همه دستگاه‌ها به رعایت این قانون، گفت: دادسرای مرکز استان از همه ظرفیت‌ها و راهکار‌های قانونی در جهت پیشگیری و مقابله با متخلفین استفاده می‌کند، اما اقدامات پیشگیرانه از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی و بازرسی‌های دوره‌ای نیز می‌تواند تا حد زیادی اثرگذار باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان همچنین در مورد عدم رعایت بهداشت محیط هشدار داد و افزود: هرگونه تهدید علیه بهداشت عمومی جرم است و با متخلفین و هرگونه ترک‌فعل در این زمینه برخورد می‌شود.

در ادامه این نشست مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان نیز به بیان مشکلات موجود و عملکرد حوزه کاری خود پرداخت.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×