تانکها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی آتش بس را نقض کردند - حمایت آنلاین

تانکها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی آتش بس را نقض کردند - حمایت آنلاین | حمایت آنلاین
شعار حمایت‌آنلاین
« حمایت‌آنلاین، حامی همه مردم ایران »
Sunday, 28 June , 2026
افزونه جلالی را نصب کنید.
خانه » بین‌المللی تاریخ انتشار : 21 نوامبر 2025 - 15:22 | 82 بازدید | ارسال توسط :

تانکها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی آتش بس را نقض کردند

منابع خبری از حملات هوایی و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از غزه و نقض آتش بس خبر دادند.

تانکها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی آتش بس را نقض کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه نقض آتش‌بس در نوار غزه، مناطقی را هدف قرار داد.

منابع خبری اعلام کردند که بالگردهای اسرائیلی مناطق شرقی جبالیا در شمال نوار غزه را مورد حمله قرار دادند و همزمان پهپادهای اسرائیلی نیز به سمت این منطقه شلیک کردند.

این منابع بیان کردند که صدای انفجار مهیبی هم در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه شنیده شده است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که توپخانه ارتش اشغالگر نیز شرق اردوگاه جبالیا را هدف قرار داد.

همچنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی را در داخل خط زرد در شرق شهر غزه گلوله باران کرد.

منابع محلی از آتش سنگین تانکهای اسرائیلی به منطقه جوره اللوت و معن در شرق شهر خان یونس در جنوب غزه خبر دادند.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی به روند تخریب منازل در شمال شرق اردوگاه البریج در مرکز غزه ادامه داد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

5 + هفده =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.