افزونه جلالی را نصب کنید.
- ماموریت وزارت اقتصاد برای شناسایی ثروتمندان کالابرگبگیر
- پیرصالحی: آمار ۱۰۰۰ قلم کمبود دارو در کشور مستند نیست
- اسامی محصولات مراقبت از مو غیرمجاز اعلام شد
- پزشک خانواده؛ انتخاب ۱۳۰ کشور جهان
- درخواست پرستاران جهان از سران گروه هفت
- میعادفر: نیروی انسانی مهم ترین نقطه قوت اورژانس است
- نقش تعیینکننده سابقه خانوادگی در بروز آسم
- هشدار وزارت بهداشت نسبت به خطر پرتوهای فرابنفش
- معرفی نماینده وزارت بهداشت در مراسم تشییع رهبر شهید
فروش ۲۱ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ایران/ ارزش معاملات به ۱۴.۷ میلیارد تومان رسید
مرکز مبادله ارز و طلای ایران از فروش ۲۱ کیلوگرم طلا به ارزش بیش از ۳۰۹ میلیارد تومان در حراج امروز -یکشنبه ۲۷ مهر ماه – خبر داد.
به گزارش اکوایران به نقل از ایرنا،میانگین قیمت این حجم معاملات، ۱۴ میلیارد و ۷۳۷ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد ثبت شد که خریداران در این بازار، فعالان رسمی دارای مجوز در بازار طلا هستند.
با معامله ۲۱ کیلوگرم شمش طلا در ۲۷ مهرماه، حجم کل معاملات شمش مرکز مبادله ایران برای سال جاری به ۲۵۱۶ کیلوگرم رسید.
از ابتدای سال جاری تا کنون، ۳۳ جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران برگزار شده است که در نتیجه آن، ۲۵۱۶ کیلوگرم شمش به ارزش حدود ۲۴.۷ هزار میلیارد تومان به فروش رسیده است.
بانک مرکزی از دو سال پیش با اتخاذ سیاست هدفمند افزایش ذخایر طلا ، عملاً در مسیر کشورهای پیشرو حرکت کرده و همراستا با استانداردهای بینالمللی افزایش و مدیریت ذخایر طلا و ارز گام برداشته است.
افزایش ذخایر طلا که هماکنون نیز ورود آنها را به کشورمان شاهد هستیم علاوه بر تقویت پشتوانه پول ملی، نشانهای از درک راهبردی سیاستگذاران اقتصادی کشور نسبت به ضرورت کاهش وابستگی به ارزهای خارجی و افزایش تابآوری اقتصاد ملی است.
این تصمیم در چارچوب اصول مدیریت ریسکهای مالی، تنوعبخشی به داراییهای ذخیرهای و حفظ قدرت خرید پول ملی اتخاذ شد و نشاندهنده نگاه هوشمندانه و آیندهنگر در سیاستگذاری پولی است.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.