Monday, 22 June , 2026
افزونه جلالی را نصب کنید.
افزونه جلالی را نصب کنید.
اخبار ویژه حمایت آنلاین »
- ظفرقندی: آمادگی کامل نظام سلامت برای مراسم تشییع پیکر امام شهید
- فعالیت ۴ مرکز اهدای خون در تاسوعا و عاشورا
- جلسه کمیته رصد تجهیزات پزشکی برگزار شد
- ضرورت به روزرسانی ذخایر استراتژیک دارویی
- زنگ خطر رواج پدیده «ارزان خواری» در کشور
- هشدار! دردهای شکمی را ساکت نکنید
- کاهش خطاهای آزمایشگاهی در کشور به زیر یک درصد
- اعلام تمهیدات دارویی مراسم تشییع رهبر شهید
- سرانجام طلسم شکسته شد؛ رونمایی از پزشک خانواده شهری
خانه » سیاسی
تاریخ انتشار : 15 آگوست 2025 - 14:13 | 142 بازدید | ارسال توسط : اقتصاد آنلاین
روسیه «فعالسازی مکانیسم ماشه» را وتو کرد!
نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل با ارسال یادداشتی به شورای امنیت تاکید کرد: هرگونه تلاش برای بازگرداندن قطعنامههای قدیمی شورای امنیت، «فاقد مشروعیت»، «بیاثر»، «بدون پایه حقوقی» و «مضر» برای روندهای دیپلماتیک خواهد بود
به گزارش اقتصاد آنلاین، در این یادداشت، مسکو تأکید کرده که بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت و مفاد برجام، استفاده از مکانیسم «اسنپبک» تنها زمانی مجاز است که کشور متقاضی، بهعنوان یکی از مشارکتکنندگان در برجام، تمام مراحل حلوفصل اختلافات مندرج در بندهای ۳۶ و ۳۷ توافق را طی کرده باشد
روسیه تصریح کرده که آلمان، فرانسه و انگلیس نهتنها این مراحل را طی نکردهاند، بلکه خود با عدم اجرای تعهدات برجامی، بهویژه پس از خروج آمریکا از توافق در مه ۲۰۱۸، در «نقض اساسی» برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ شریک بودهاند.
به اشتراک بگذارید
https://hemayatonline.ir/?p=183242
تعداد دیدگاه
: 0
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.