Tuesday, 23 June , 2026
افزونه جلالی را نصب کنید.
افزونه جلالی را نصب کنید.
اخبار ویژه حمایت آنلاین »
- تغییرات سبک زندگی خطر بیماریهای مزمن را کاهش میدهد
- کاهش خطر مرگ و لختگی خون در بیماران خودایمنی با مصرف داروهای GLP-۱
- وزارت بهداشت هشدار داد؛ خطر فاسد شدن غذاهای نذری در گرمای هوا
- تشریح وضعیت تولید داروهای ایرانی
- تشریح روند تفویض اختیارات در حوزه محصولات طبیعی
- آغاز به کار اداره دارو در هیئت امنای صرفهجویی ارزی در معالجه بیماران
- بهرهگیری از ظرفیتهای علمی، شرط موفقیت سازمان بازرسی است
- تجدید میثاق رئیس و مسئولان دستگاه قضا با آرمانهای بنیانگذار انقلاب
- رئیس قوه قضاییه به مزار شهدای حمله به زندان اوین رفت
خانه » سیاسی
تاریخ انتشار : 04 فوریه 2025 - 23:03 | 176 بازدید | ارسال توسط : اقتصاد آنلاین
ایران میخواهد به بمب هستهای برسد/ فشار بر تهران بیشتر شود
وزیر خارجه دولت ترامپ در پاسخ به سوالی درباره ایران مدعی شد که این کشور به دنبال سلاح هستهای است!
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، مارکو روبیو وزیر خارجه دولت ترامپ در پاسخ به سوال مجری فاکس نیوز که پرسیده بود: آیا انتظار دارید که کمپین فشار حداکثری علیه ایران بازگردد؟ گفت: من فکر میکنم ما باید فشار بیشتری بر ایران وارد کنیم تا زمانی که آنها فعالیتهایی را که انجام میدهند متوقف کنند. آن فعالیت ها چیست؟ آنها در تلاشند تا در نهایت به یک سلاح هسته ای برسند.
طرح این ادعاها در حالی است که مقامات ایران بارها و موکدا هرگونه تلاش برای دستیابی به سلاح هستهای را رد کردهاند.
به اشتراک بگذارید
https://hemayatonline.ir/?p=127197
تعداد دیدگاه
: 0
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.