وزارت خارجه: باید شاهد خروج کامل اشغالگران از غزه و بازسازی این منطقه باشیم - حمایت آنلاین

وزارت خارجه: باید شاهد خروج کامل اشغالگران از غزه و بازسازی این منطقه باشیم - حمایت آنلاین | حمایت آنلاین
شعار حمایت‌آنلاین
« حمایت‌آنلاین، حامی همه مردم ایران »
Thursday, 25 June , 2026
افزونه جلالی را نصب کنید.
خانه » حقوق بین الملل تاریخ انتشار : 16 ژانویه 2025 - 20:12 | 143 بازدید | ارسال توسط :

وزارت خارجه: باید شاهد خروج کامل اشغالگران از غزه و بازسازی این منطقه باشیم

وزارت خارجه در واکنش به توافق آتش‌بس در غزه، تاکید کرد: امیدواریم شاهد توقف نسل‌کشی در غزه، خروج اشغالگران، امدادرسانی فوری و سراسری به نوار غزه و آغاز فوری روند بازسازی این منطقه باشیم.

وزارت خارجه: باید شاهد خروج کامل اشغالگران از غزه و بازسازی این منطقه باشیم

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مورد توافق آتش‌بس در نوار غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

20 + ده =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.