Monday, 9 June , 2025
امروز : دوشنبه, ۱۹ خرداد , ۱۴۰۴
امروز : دوشنبه, ۱۹ خرداد , ۱۴۰۴
حمایت آنلاین: »
- میدان ونک طبقاتی میشود؟ – خبرآنلاین
- پیش بینی مجلس درباره دستمزد کارگران | جامعه کارگری احساس خطر کرد
- آموزش و پرورش: برگزاری آزمونهای «شبه نهایی» تا اطلاع ثانوی متوقف میشود
- برنامه های دانشگاه علمی کاربردی در نمایشگاه پژوهش و فناوری اعلام شد
- هر روز یک دروغ برعلیه شهرداری منتشر شده است/ خط قرمز شهرداری فعالیت سیاسی بهنفع جریانات و احزاب است
- حمله موشکی مقاومت غزه به «سدیروت» اشغالی+ فیلم
- اعتبار اولیه پروژههای راهسازی در کردستان افزایش یافت
- حکم قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی اجرا شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- جاماندگان از سود سهام عدالت تا فردا مهلت دارند +اقدامات لازم
شناسه خبر
: 117591
پرینت خانه » صنعت خودروسازی
تاریخ انتشار : 15 ژانویه 2025 - 2:19 | 23 بازدید | ارسال توسط : اکوایران
سهام قطعهساز در خودروساز؛ عامل فساد یا راهکار نجات؟
به گزارش اکوایران، برخی این مشارکت را عامل اصلی تعارض منافع و بروز مشکلات ساختاری در خودروسازی ایران میدانند و آن را یکی از دلایل عقبماندگی این صنعت معرفی میکنند. اما آیا این ادعا قابل دفاع است؟ آیا سهامداری قطعهساز در خودروساز، بهجای تسریع پیشرفت، میتواند عامل فساد و ناکارآمدی باشد؟ پاسخ به این سوال […]

به گزارش اکوایران، برخی این مشارکت را عامل اصلی تعارض منافع و بروز مشکلات ساختاری در خودروسازی ایران میدانند و آن را یکی از دلایل عقبماندگی این صنعت معرفی میکنند.
اما آیا این ادعا قابل دفاع است؟ آیا سهامداری قطعهساز در خودروساز، بهجای تسریع پیشرفت، میتواند عامل فساد و ناکارآمدی باشد؟
پاسخ به این سوال میتواند به درک بهتر مشکلات واقعی صنعت خودرو کمک کند.
به اشتراک بگذارید
https://hemayatonline.ir/?p=117591
تعداد دیدگاه
: ۰
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.