» قضائی » یک پرونده ۹۷۰ میلیون تومانی در قالب «پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» در اردبیل با سازش مختومه شد
قضائی

یک پرونده ۹۷۰ میلیون تومانی در قالب «پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» در اردبیل با سازش مختومه شد

مرداد 2, 1403 0

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و معاون حل اختلاف استان اردبیل از سازش در پرونده ۹۷۰ میلیون تومانی با گذشت شاکی از حق خود در شعبه ۳۲ شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل خبر داد.

خبرگزاری میزان– حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین علوی با بیان اینکه یکی از جلوه‌های عاشورای حسینی و یکی از فضایل اخلاقی ائمه اطهار (ع) بخشش و عفو است، اظهار کرد: نهضت حسینی (ع) مبتنی بر عفو، گذشت و دوری از رویکرد‌های انتقام‌جویانه است. شخصی که از حق مسلم خود گذشت می‌کند هم نزد خداوند پاداش دارد و هم موجب گسترش فضیلت اخلاقی گذشت در جامعه می‌شود.

وی افزود: در همین راستا شورا‌های حل اختلاف و ستاد صبر استان به عنوان نهادی جهت گسترش فرهنگ صلح، سازش و بخشایش توانسته‌اند اقدامات ارزشمندی انجام دهند و با اجرای پویش‌های معنوی و استفاده از متنفذین پرونده‌هایی را که به این نهاد‌ها وارد می‌شوند را با سازش مختومه کنند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و معاون حل اختلاف استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: پرونده‌ای مالی به ارزش ۹۷۰ میلیون تومان به شعبه ۳۲ شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل جهت سازش ارجاع شد که نهایتا با برگزاری چندین جلسه صلح و سازش و میانجیگری توسط اعضای پر تلاش این شعبه، زمینه برای صلح و سازش فراهم شد و خواهان پرونده از کل مبلغ ۹۷۰ میلیون تومان حق خود، به عشق امام حسین (ع) گذشت کرد.

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×