افزونه جلالی را نصب کنید.
- واشنگتن: دوران سیاست تغییر حکومتها توسط آمریکا به سر آمده است
- رئیسجمهور اوکراین ۵۵ فرد و نهاد روس، ایرانی و چینی را تحریم کرد
- تحویل ۳ جسد از سوی صلیب سرخ به رژیم صهیونیستی
- اکثریت اسرائیلی ها این رژیم را تحت قیمومیت آمریکا می دانند
- پرواز پهپادها، فرودگاه برلین را موقتا تعطیل کرد
- آموزش سنتی برای نسل دیجیتال؛ چه کسی میبرد؟
- پیشبینی بورس شنبه ۱۰ آبان | آیا روند صعودی ادامه دارد؟
- تبادل نظر عراقچی با همتای مصری در خصوص تحولات منطقه
- تماس تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه سودان
چرا ایرانخودرو سودده نشد؟
اکوایران: حدود 9 ماه از واگذاری مدیریت ایرانخودرو به بخش خصوصی میگذرد، با این حال، صورتهای مالی ارائه شده به سامانه کدال بورس نشان میدهد این شرکت همچنان درگیر زیاندهی است.
به گزارش اکوایران: حدود 9 ماه از واگذاری مدیریت ایرانخودرو به بخش خصوصی میگذرد، با این حال، صورتهای مالی ارائه شده به سامانه کدال بورس نشان میدهد این شرکت همچنان درگیر زیاندهی است.
طبق گزارش اعلامی، این خودروساز در نیمه نخست امسال با زیان عملیاتی بالغ بر 10.6 همت مواجه شده که رشد 33 درصدی را نشان میدهد.
زیان انباشته ایرانخودرو نیز از 134 همت عبور کرده است.
با توجه به تداوم روند زیاندهی ایرانخودرو، این پرسش مطرح است که چرا بخش خصوصی نتوانسته تا به امروز بزرگترین خودروساز ایران را از ورطه زیان نجات دهد.
عبدالله بابایی، کارشناس خودرو، در گفت و گو با اکوایران، به این پرسش پاسخ میدهد. به گفته وی، تداوم سیاستهای دستوری در حوزه قیمت، نقش مهمی -شاید اصلی- را در ادامه زیاندهی ایرانخودرو بازی کرده و میکند.

- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.