» قضائی » پیام تبریک رئیس دیوان عالی کشور به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران 
قضائی

پیام تبریک رئیس دیوان عالی کشور به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران 

تیر 23, 1403 0

رئیس دیوان عالی کشور در پیامی، پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان (زید عزه)

رئیس جمهور منتخب و محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

توفیق کسب اکثریت آرای مردم عزیز ایران اسلامی جهت تصدی سمت ریاست جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و همه ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بدون تردید مطالب و وعده‌های مطرح شده در دوران انتخابات خصوصاً تمسک و استناد شما به آیات شریفه قرآن کریم و فراز‌هایی از کلام امیرالمؤمنین علی (ع) در نهج‌البلاغه از خاطر آنجناب و مردم فهیم فراموش نخواهد شد.

این امر گرچه موجب افتخار و خوشحالی است که اداره کشور مبتنی بر آیات قرآن و کلمات نورانی امیرالمؤمنین (ع) باشد، یقیناً مسئولیت رئیس محترم جمهور و همکاران محترمشان را بیشتر خواهد کرد.

اینجانب ضمن عرض تبریک مجدد، آمادگی خود و دیوان عالی کشور را برای همراهی و تقویت روحیه، همبستگی و مساعدت در ایفاء وظایف قانونی و اجرای مسئولیت‌های دولت به منظور تحقق آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی و رهنمود‌های مقام معظم رهبری برای تحقق عدالت اعلام می‌دارم.

امید است خداوند متعال به شما و همکاران محترم توفیق خدمت صادقانه و تکمیل و ادامه راه شهیدان، خاص شهید خدمت آیت الله رئیسی را عنایت فرماید.

 محمدجعفر منتظری

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×