امروز : سه شنبه, ۲۰ خرداد , ۱۴۰۴
- آماده باش۴۰۰ اکیپ شرکت گاز گیلان/ هشدارها جدی گرفته شود
- لیگ برتر فوتبال؛ ملوان – پرسپولیس
- دارابی: مدیریت پسماند در جذب گردشگر موثر است
- روند صدور مجوز احداث نیروگاههای خورشیدی در زنجان سرعت میگیرد
- بسیاری از پروندههای قضایی دیگر نیازی به دادسرا ندارد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- خطرناکتر از بمباران ترامپ/ آنها به گوشت آب میزدند تا گرانتر بفروشند!
- شرط نتانیاهو برای آغاز آتشبس در غزه
- ترامپ: ایران به هر صورت باید با ما مذاکره کند
- قیمت دلار در بازار آزاد سقوط کرد | پیش بینی دلار ۱۰۰ هزار تومانی تا پایان سال
ضرر عجیب ایران خودرو روی هر دستگاه از محصولاتش / خودرویی که یقه ایران خودرو را گرفت
به گزارش اکو ایران، مقایسه تیراژ فروش ایران خودرو با زیان ثبت شده تا پایان آذر ۱۴۰۳ نشان می دهد این خودروسازی به طور متوسط روی هر دستگاه خودرویی که از ابتدای امسال تا پایان آذر فروخته حول و حوش سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان زیان کرده است. این میزان ضرر روی هر دستگاه […]
به گزارش اکو ایران، مقایسه تیراژ فروش ایران خودرو با زیان ثبت شده تا پایان آذر ۱۴۰۳ نشان می دهد این خودروسازی به طور متوسط روی هر دستگاه خودرویی که از ابتدای امسال تا پایان آذر فروخته حول و حوش سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان زیان کرده است.
این میزان ضرر روی هر دستگاه محوصول فروخته شده توسط آبی های جاده مخصوص نشان می دهد این خودروسازی در یک قدمی خروج از زیان دهی روی فروش هر دستگاه از محصولاتش قرار دارد.
آن طور که آبی های جاده مخصوص در صورت های مالی تلفیقی مربوط به ۹ ماهه سال جار اعلام کردند از مسیر فروش محصولاتشان در بازه زمانی یاد شده نزدیک به ۲۱۷ هزار و ۱۷۸ میلیارد تومان درآمد کسب کردند.
اما بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی در بازه زمانی مورد اشاره حول و حوش ۲۱۸ هزار و ۳۰۴ میلیارد تومان بوده است.
بنابراین شاهد هستیم که خودروسازساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در مجموع هزار و ۱۲۶ میلیارد تومان زیان از ناحیه تولید و فروش محصولاتش متحمل شده است.
به نظر می رسد اگر ایران خودرویی ها زودتر پژو پارس را از لیست محصولاتشان خط می زدند این امکان وجود داشت که همین زیان حدود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی هم به طور میانگین روی هر دستگاه از محصولاتشان پرداخت نمی کردند.
مدیران ایران خودرو در نهایت پژو پارس از ابتدای تیر سال جاری به موزه فرستادند و پرونده تولید این خودروی زیان ده را برای همیشه بایگانی کردند. می توان گفت پژو پارس خودرویی بود که یقیه ایران خودرویی ها را گرفت و اجازه نداد این خودروسازی سود عملیاتی را در صورت های مالی خود درج کند.
پیش بینی می شود با توجه به حذف پژو پارس، افزایش قیمت کارخانه ای خودرو از اوایل آذر امسال و افزایش تیراژ فروش محصولات جدید مانند “ری را” تا پایان سال جاری اگر ایران خودرویی ها این زیان متوسط سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی روی هر دستگاه را صفر نکنند به احتمال زیاد زیان فروش آنها روی هر دستگاه خودرو کمتر از سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.