» قضائی » رئیس کل دادگستری استان بوشهر به درخواست قضایی ۶۰ نفر از مراجعین رسیدگی کرد
قضائی

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به درخواست قضایی ۶۰ نفر از مراجعین رسیدگی کرد

تیر 22, 1403 0

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه دادستان و معاونین قضایی در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر دیدار بدون واسطه مسئولین با مردم، ضمن استماع مسائل حقوقی و قضایی مراجعین به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان – مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در دیدار با مردم ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه مبنی بر حضور در بین مردم و استماع مشکلات و درخواست‌های آن‌ها گفت: شنیدن و رسیدگی به خواسته‌ها، دغدغه‌ها و پیشنهاد‌ها و مسائل مشکلات حقوقی شهروندان و پاسخگویی به آن‌ها قطعا اثرات بسیار مثبتی دارد که موجب رضایتمندی و امیدواری بیشتر مردم به دستگاه قضا می‌شود.

وی افزود: اولویت اصلی دستگاه قضا در استان بوشهر مردم داری و با مردم بودن است، که به همین منظور به کلیه مسئولین حوزه‌های قضایی استان تاکید شده است تا علاوه بر رعایت احترام به مردم و تکریم آن‌ها در بین مردم باشند.

مهرانگیز در ادامه گفت: در این دیدار‌ها مردم علاوه بر خواسته‌های قضایی خود، مطالباتی در راستای حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی و موضوعات اجتماعی دارند که روسا و دادستان باید به این مسائل ورود کرده و پیگیری‌های لازم تا حصول نتیجه را داشته باشند.

در این دیدار‌ها درخواست‌های ارباب رجوعان و مراجعین عمدتا تبدیل قرار، اعسار و تسریع در رسیدگی، اعمال ماده ۴۷۷ آیین دادرسی کیفری و مسائل مختلف دیگر بود که در جهت حل و فصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعدت قانونی صادر شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×