Friday, 25 July , 2025
امروز : جمعه, ۳ مرداد , ۱۴۰۴
امروز : جمعه, ۳ مرداد , ۱۴۰۴
حمایت آنلاین: »
- کاظمی: ثبتنام اتباع در مدارس تعیین تکلیف شد
- ۵۴۴ شرکت بورسی، ۷۵۷ همت سود خالص را نقدی به سهامداران دادند
- راهبرد چندمرحلهای رژیم صهیونیستی برای پاکسازی قومی
- هدف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه غیرحضوری خدمات است
- دغدغه شورای صنفی دانشجویان و فرسایشی بودن خوابگاهها با رئیس جمهور مطرح شد
- «صاد»، اولین رویداد ملی همافزایی کنشگران تدبر در قرآن برگزار میشود
- سرگشتگی در سیاست مهاجرتی؛ ایران یکی از پنج کشور اصلی مهاجرپذیر دنیا
- شعری که سید حسن نصرالله دوست داشت و بر کفن او نقش بست
- هشدار درباره فروش متری مسکن؛ سرمایهگذاری در بازاری بدون نظارت
شناسه خبر
: 98937
پرینت خانه » صنعت خودروسازی
تاریخ انتشار : 13 دسامبر 2024 - 20:23 | 41 بازدید | ارسال توسط : اکوایران
دلبری برند کرهای از مصرفکنندگان آمریکایی
برندهای معمولی دیروز اکنون به رقبای جدی بزرگان بازار تبدیل شدهاند. این روند نهتنها در فروش، بلکه در میزان رضایت مشتریان نیز مشهود است. تحلیلهای گذشته درباره آینده این برندها به واقعیت پیوسته و اکنون پیشبینی مشابهی برای بازیگران جدید در حال شکلگیری است. در این گزارش، نگاهی کوتاه به آمار خیرهکننده فروش کیا در […]

برندهای معمولی دیروز اکنون به رقبای جدی بزرگان بازار تبدیل شدهاند. این روند نهتنها در فروش، بلکه در میزان رضایت مشتریان نیز مشهود است. تحلیلهای گذشته درباره آینده این برندها به واقعیت پیوسته و اکنون پیشبینی مشابهی برای بازیگران جدید در حال شکلگیری است.
در این گزارش، نگاهی کوتاه به آمار خیرهکننده فروش کیا در آمریکا خواهیم داشت و به کشوری که پیشبینی میشود مسیر موفقیت کره را تکرار کند، اشاره میکنیم.
به اشتراک بگذارید
https://hemayatonline.ir/?p=98937
تعداد دیدگاه
: ۰
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.