» قضائی » خلا‌های موجود در دادگستری را تنها با روحیه بسیجی می‌توان حل کرد
قضائی

خلا‌های موجود در دادگستری را تنها با روحیه بسیجی می‌توان حل کرد

تیر 21, 1403 0

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه هنر بسیج گره‌گشایی از کار مردم بدون هیچ‌گونه منت و توقعی است، گفت: خلا‌های موجود در دادگستری را تنها با روحیه بسیجی می‌توان حل کرد.

خبرگزاری میزان– حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی در نشست شورای بسیج پایگاه شهیدین دادگستری کل استان یزد، اظهار کرد: دوران هشت ساله دفاع مقدس نمونه‌ای کامل از حاکیمت فرهنگ و کار بسیجی بود که باید این تفکر در کشور جاری و ساری شود.

وی با اشاره به معضلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه تصریح کرد: باید بسیج به گونه‌اي کار کند که حل مسائل فرهنگی و اجتماعی اولین دغدغه اعضای آن باشد.

رئیس کل دادگستری استان یزد ادامه داد: اگر پایه‌های اعتقادی و فرهنگی اعضای بسیج با برنامه‌های بصیرتی تقویت شود قطعا بسیاری از آسیب‌ها کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به نقش خانواده در جامعه اسلامی، گفت: خانواده مهترین رکن اثرگذار در جامعه اسلامی است و اگر بتوان آرامش را در خانواده‌ها تحقق بخشید انقلاب بزرگی در کشور رخ می‌دهد که در این زمینه هم بسیج می‌تواند اثرگذار باشد.

رئیس کل دادگستری استان از بسیج به عنوان متولی کارهای بر زمین مانده نام برد و اضافه کرد: بزرگترین برگ برنده بسیج طرح‌های بدیع در زمان‌های مختلف بوده که توانسته دشمنان را غافل‌گیر کند.

وی با اشاره به اثرگذاری فضای مجازی و اقبال نوجوانان و جوانان به این فضا، افزود: بسیج باید مانند میدان حقیقی در این میدان نیز حضور فعالانه داشته و با محتوای بدیع، جذاب و اثرگذار نقش‌آفرینی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی با تقدیر از فعالیت‌های پایگاه شهیدین دادگستری کل استان در حوزه‌های مختلف، گفت: بروز و ظهور بسیج در برنامه‌ها و فعالیت‌های دادگستری باید بیشتر باشد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×