امروز : یکشنبه, ۵ مرداد , ۱۴۰۴
- پایان هدر رفت بیش از هزار مترمکعب آب آشامیدنی در بویراحمد
- صدها شهید، زخمی و مفقود در موج جدید حملات هوایی و زمینی علیه غزه+ فیلم
- اطلاعیه سازمان حج و زیارت درباره استرداد وجوه حج تمتع
- مشکل نهضت ملی مسکن حل شد | وعده جدید به مستاجران!
- همه آنچه باید از جراحیهای چاقی بدانیم؛ از انواع جراحیها تا عوارض و توصیهها
- تیربرق، پژو ۲۰۶ را در غرب تهران له کرد/عکس
- شمار جانباختگان حادثه انفجار در معدن طبس به ۳۵ نفر رسید
- محدودیتی در چاپ گذرنامه زیارتی وجود ندارد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- یکی از خیابانهای بروجرد به نام «کارگر» نامگذاری میشود
واردات یا مونتاژ / چرخ خودرو با کدام میچرخد؟
به اعتقاد آنها، حتی اگر ارز مونتاژ به واردات تخصیص داده شود، مشتریان نفع بیشتری خواهند برد. از آن سو اما مدافعان مونتاژ نیز معتقدند به واسطه مونتاژکاری، مشتریان ایرانی امکان استفاده از خودروهای به روزتر و بهتری را پیدا کرده اند، به خصوص آنهایی که قدرت خرید خودروهای وارداتی را ندارند و از مدل […]

به اعتقاد آنها، حتی اگر ارز مونتاژ به واردات تخصیص داده شود، مشتریان نفع بیشتری خواهند برد.
از آن سو اما مدافعان مونتاژ نیز معتقدند به واسطه مونتاژکاری، مشتریان ایرانی امکان استفاده از خودروهای به روزتر و بهتری را پیدا کرده اند، به خصوص آنهایی که قدرت خرید خودروهای وارداتی را ندارند و از مدل های تولید داخل نیز زده شدهاند.
حسن کریمی سنجری، کارشناس خودرو و از مدیران پیشین وزارت صمت، در گفت و گو با اکوایران به این پرسش پاسخ داده که در شرایط فعلی بین دو گزینه مونتاژ و واردات، کدام یک ارزش افزوده بیشتری برای کشور دارد.
وی معتقد است مونتاژ با رویه فعلی منفعت خاصی ندارد و حتی بهتر است واردات جایگزین آن شود.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.