» قضائی » همکاری بین دستگاهی در آسیب‌زدایی از زندانیان موثر است
قضائی

همکاری بین دستگاهی در آسیب‌زدایی از زندانیان موثر است

مرداد 3, 1403 0

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری بر لزوم حمایت از زندانیان ایثارگر و خانواده‌های آنان تاکید کرد و گفت: همکاری دستگاه‌های متولیِ حمایت از ایثارگران با نهاد قضایی می‌تواند در آسیب‌زدایی از زندانیان ایثارگر و خانواده‌های آنان بسیار موثر باشد.

خبرگزاری میزان– کمیته ساماندهی امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری استان جلسه چهارمحال و بختیاری برگزار و ظرفیت‌ها و راهکار‌های حمایتی جهت آزادسازی زندانیان ایثارگر در جرایم مالی و غیرعمد بررسی شد.

سید نصرالدین صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه، اظهار کرد: به منظور نظارت بر امور زندانیان ایثارگر و کمک به رفع نیازها و مشکلات خانواده‌های آنان لازم است مسئولان اداره کل زندان‌ها و بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت مستمر و ماهانه جلسات مشترک خود را در این رابطه برگزار کنند.

وی افزود: همکاری دستگاه‌های متولیِ حمایت از ایثارگران با نهاد قضایی می‌تواند در آسیب‌زدایی از زندانیان ایثارگر و خانواده‌های آنان بسیار موثر باشد.

گفتنی است جلسه کمیته ساماندهی امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری استان با حضور مقامات قضایی و مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل دفتر معاونت قضایی رئیس کل دادگستری استان واقع در مجتمع شهید قدوسی برگزار شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×