Wednesday, 30 July , 2025
امروز : چهارشنبه, ۸ مرداد , ۱۴۰۴
امروز : چهارشنبه, ۸ مرداد , ۱۴۰۴
حمایت آنلاین: »
- هوای آذربایجان غربی با ورود سامانه بارشی جدید برفی می شود
- دستورالعمل انتقال فرهنگیان سال ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵
- قهرمانان دفاع مقدس اسطورههای معاصر ما هستند
- کاخ سفید: اتفاقات سوریه به ما مربوط نیست
- آمادهباش هلال احمر درپی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران
- افزایش تعامل و همکاری گمرک و سازمان استاندارد برای تسهیل تجارت
- ائمه جمعه باید سفیران عزت و وحدت اسلامی باشند
- ترافیک پرحجم اما روان در هراز و فیروزکوه
- کلاهبرداری ۲۷ میلیارد تومانی در پوشش سرمایهگذاری طلا
شناسه خبر
: 165730
پرینت خانه » صنعت خودروسازی
تاریخ انتشار : 12 آوریل 2025 - 2:19 | 26 بازدید | ارسال توسط : اکوایران
راننده چینی خودروی ایرانی؟
به گزارش اکوایران، از همین رو این پرسش مطرح است که واگذاری مدیریت و البته مالکیت خودروسازان بزرگ کشور به چینیها تامینکننده منافع ملی خواهد بود؟ اکوایران در گفتوگو با محمدرضا نجفی منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعهسازی کشور این موضوع را بررسی کرده است. نجفی منش معتقد است در واگذاری مدیریت و مالکیت خودروسازان […]

به گزارش اکوایران، از همین رو این پرسش مطرح است که واگذاری مدیریت و البته مالکیت خودروسازان بزرگ کشور به چینیها تامینکننده منافع ملی خواهد بود؟
اکوایران در گفتوگو با محمدرضا نجفی منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعهسازی کشور این موضوع را بررسی کرده است. نجفی منش معتقد است در واگذاری مدیریت و مالکیت خودروسازان کشور به بخش خصوصی چه چینیها و چه دیگر متقاضیان، باید بر اساس منافع ملی تصمیم گرفت.
به اشتراک بگذارید
https://hemayatonline.ir/?p=165730
تعداد دیدگاه
: ۰
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.