» قضائی » رئیس کل دادگستری استان بوشهر به درخواست حقوقی ۴۲ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
قضائی

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به درخواست حقوقی ۴۲ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

خرداد 13, 1403 0

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه مبنی بر دیدار بی‌واسطه مسئولین با مردم، با بررسی مشکلات حقوقی و درخواست‌های مختلف قضایی ۴۲ نفر از مراجعان، دستور رسیدگی به آن‌ها را صادر کرد.

خبرگزاری میزان – مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در دیدار مردمی هفتگی که با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب بوشهر، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، سرپرست دادگاه تجدیدنظر استان بوشهر و معاونین قضایی رئیس کل برگزار شد، با رسیدگی به مشکلات حقوقی ۴۲ نفر از مراجعان و درخواست‌های آن‌ها که از موارد مختلف قضایی بود، دستورات لازم را ارائه کرد.

وی در حاشیه این نشست مردم‌داری و با مردم بودن را یکی از اولویت‌های مسئولین دستگاه قضایی دانست و گفت: شنیدن و رسیدگی به خواسته‌ها، دغدغه‌ها و پیشنهاد‌ها و مسائل مشکلات حقوقی شهروندان و پاسخگویی به آن‌ها قطعا اثرات بسیار مثبتی دارد که موجب رضایت‌مندی و امیدواری بیشتر مردم به دستگاه قضا می‌شود.

وی در پایان گفت: در این دیدار به درخواست‌ها و خواسته‌های مختلف حقوقی و قضایی مردم از جمله تسریع در رسیدگی‌ها، عفو و بخشودگی، کاهش مجازات و جایگزین حبس و دعاوی ملکی و ثبتی و مواردی نیز که موضوع ماده ۴۷۷ آیین دادرسی کیفری بود با ارائه طریق، پاسخگویی و دستورات لازم صادر شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×