» قضائی » رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد
قضائی

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد

تیر 2, 1403 0

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در راستای بازدید‌های میدانی و مستمر، به‌منظور بررسی عملکرد کمی و کیفی شعب و آگاهی از مشکلات و دیدار با همکاران قضایی و اداری در مجتمع‌های قضایی ۲۴گانه تهران بزرگ به صورت سرزده از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد.  

خبرگزاری میزان– ربیع‌اله قربانی با حضور در مجتمع قضایی ارشاد در راستای اجرای برنامه عملیاتی دادگستری استان تهران و سیاست‌های تحولی محاکم با حضور در تمامی شعب این مجتمع و دیدار با همکاران قضایی و اداری، ضمن ارزیابی کیفیت رسیدگی‌ها، از اهم مسائل و مشکلات موجود آگاهی یافت و میزان وارده و موجودی شعب را مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازید با تاکید بر اجرای دستورالعمل حفظ كرامت و ارزش‌هاي انساني در قوه قضاييه، بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعین به این مجتمع تخصصی توسط همکاران و عوامل پیرامون دستگاه قضایی از جمله ضابطین تاکید کرد.

رئیس کل محاکم تهران گفت: باید در راستای اصلاح مجرمین و رافت اسلامی از ظرفیت‌های موجود در نهاد‌های ارفاقی همچون مجازات‌های جایگزین حبس، پذیرش توبه، استفاده از پابند الکترونیک، عفو، تعویق و تعلیق مجازات، نظام آزادی مشروط بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی در این بازدید به همراه معاونین قضایی _ ستادی در برنامه ملاقات مردمی این مجتمع قضایی شرکت کرد و ضمن گفت‌وگوی چهره به چهره با مراجعین دستورات و ارشادات لازم را در راستای حل مشکلات آنان ارائه کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×